פיגוע בחברון, רצח והתאבדות בפתח תקווה: חדשות השבת

מחבל דקר צעיר בן 22 בציר המתפללים בחברון, ופצע אותו באורח בינוני, המחבל נעצר לאחר מרדף. בפתח תקווה נמצאו בני זוג כשהם ירויים, ועל פי החשד הגבר רצח את בת זוגו והתאבד | חדשות השבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/20 17:44 כא בטבת התשפ

פיגוע בחברון, רצח והתאבדות בפתח תקווה: חדשות השבת
ארכיון., צילום: דוברות מד"א

מחבל דקר הבוקר (שבת) צעיר בן 22 בציר המתפללים, המוביל מקרית ארבע לחברון, ופצע אותו באורח בינוני. הפצוע אושפז בבית החולים והמחבל נעצר בידי כוחות הביטחון לאחר מרדף קצר. במהלך האירוע התעמת אזרח נוסף עם המחבל, לאחר הדקירה, והניס אותו.

פראמדיק מד"א חנוך זלינגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר בן 22 מתהלך כשהוא בהכרה ודקור בכתף. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשמצבו בינוני ויציב".

הצעיר שנדקר הוא רכז במפלגת עוצמה יהודית, ששלחה איחולי החלמה מהירה. עוד מסרו מהמפלגה כי עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין עושים כעת את דרכם לבית החולים בו הוא מאושפז, על מנת להיות לצידו.

מוקדם יותר נסגרה התנועה בשער שכם בירושלים, לאחר שפלסטינית נופפה בסכין לעבר שוטרי מג"ב המוצבים במקום. היא נעצרה, ובמשטרה מעריכים כי לא היה מדובר בניסיון פיגוע.

בפתח תקווה נמצאו היום בני הזוג מבשב וילנה יצחקייב כשהם ירויים, בדירתם שבשכונת עין גנים. ההערכה היא כי הגבר, בן 62, רצח את בת זוגו בת ה-57 ולאחר מכן התאבד. הוא עבד כמאבטח והחזיק נשק ברישיון.