כחול לבן: "אם עד יום שני לא תכונס המליאה, נדיח את אדלשטיין"

האולטימטום נגד יו"ר הכנסת מצד כחול לבן יחל מיום שני אם ימשיך להתעכב ולדאוג להקמת ועדת הכנסת בנוגע לדיון בבקשת החסינות של נתניהו. "מאז החלטת היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון - הגיעה העת להכרעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 14:51 יט בטבת התשפ

כחול לבן: "אם עד יום שני לא תכונס המליאה, נדיח את אדלשטיין"
יולי אדלשטיין , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

אחרי הגשת הרשימות האולטימטום נגד יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין חוזר מצד כחול לבן. בכירים במפלגה אמרו היום (ה') כי אם עד יום שני לא תכונס מליאת הכנסת לצורך הקמת ועדה בכנסת שתדון בבקשת החסינות של נתניהו, המפלגה תחל בהליך הדחתו של אדלשטיין. "מאז החלטת היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון - הגיעה העת להכרעה".

עוד אמרו: "יו"ר הכנסת אדלשטיין קיבל כמה ימים של שקט ובלי לחצים, כדי לא לדחוק אותו מול הלחצים שהו כלפיו מצד הליכוד. נהגנו באחריות ובהגינות". במפלגה ערים לכך שהחל מיום רביעי הבא יחלו הטקסים המרכזיים לציון יום השואה הבן לאומי, כך שהכנסת תושבת והדבר יאפשר דחייה נוספת בבקשה להקים ועדה, לכן האולטימטום הוא עד שני. 

במפלגת כחול לבן עדיין סומכים כי אדלשטיין יפעל להקים בסופו של דבר את הועדה: "אנחנו מתרשמים שאדלשטיין אכן יפעל לכינוס המליאה ולא ישבור את פעילותו הממלכתית, אך חוששים מעיכובים כתוצאה מלחצים שמופעלים עליו בליכוד".