צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה- אחרי מטח הרקטות אמש

צה"ל תקף יעדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה באמצעות מטוסי קרב, לאחר מטח של ארבע רקטות שנורה לכיוון שטח ישראל. בצבא מעריכים כי האחראים לשיגור הרקטות הם מחבלים סוררים בג'יהאד האיסלאמי

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 07:46 יט בטבת התשפ

צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה- אחרי מטח הרקטות אמש
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אמש (ד') נורו לעבר ישראל ארבע רקטות מעזה, בעקבות כך תקף צה"ל יעדי טרור של ארגון חמאס בצפון רצועת עזה באמצעות מטוסי קרב, שעות לאחר מטח של ארבע רקטות שנורה לכיוון שטח ישראל. בצבא נערכים שהירי מהרצועה יימשך, ופורסים סוללות כיפות ברזל באזור הדרום.

דובר צה"ל הודיע כי מטוסי קרב של צה"ל תקפו כמה יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי. "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. צה"ל רואה בחומרה רבה את הירי לעבר שטח ישראל, וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל"

מנגד בצה"ל מעריכים כי שיגור הרקטות לעבר יישובי העוטף בוצע על-ידי מחבלים סוררים מהג'יהאד האיסלאמי שמבצעים את מרבית הירי בחודשיים האחרונים, מאז חיסולו של בהאא אבו אל-עטא במבצע "חגורה שחורה". אך עדיין בצה"ל לא מורידים מחשיבות העניין ורואים עדיין את חמאס כאחראים הראשיים. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן