תמר איש-שלום: לא הייתי קונה כרטיס להופעה של אייל גולן

לאחר שעמית סגל קרא לציבור הדתי להחרים את חיים באר, טוענת מגישת החדשות כי גם היא כנראה לא תקנה כרטיס להופעה של אייל גולן. עם זאת מוסיפה שלום: "אפשר להפריד בין היוצר ליצירה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 14/01/20 10:08 יז בטבת התשפ

תמר איש-שלום: לא הייתי קונה כרטיס להופעה של אייל גולן
איש - שלום. מבינה את סגל, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

סערת הסופר חיים באר ממשיכה להכות גלים, אך מכיוון מעט שונה: לאחר שפרשן ערוץ 12 עמית סגל קרא לציבור הדתי להחרים את חיים באר עקב השתלחותו של הסופר בציבור הציוני דתי, מגיבה מגישת החדשות לקריאתו של סגל וטוענת:" לא הייתי קונה כרטיס להופעה של אייל גולן."

תמר איש -שלום החלה בכך שתיארה סיטואציה עם בתה בת ה- 9, כאשר זו גילתה כי הסופר האהוב עליה אנטישמי. "לפני כמה שבועות בת ה-9 גילתה שרואלד דאל האהוב עליה מאד היה אנטישמי והודיעה לי שהיא לא תקרא יותר ספרים שלו כי היא לא יכולה לקרוא ספר של מישהו ששונא אותה. התפתחה שיחה מעניינת  אמרתי לה שאפשר להפריד בין היוצר ליצירה, במיוחד אם הוא כבר מת ולא מרוויח כסף מהעניין  היא דבקה בהחלטתה".

איש-שלום ביקשה להסביר למה הדברים מכוונים: "אישית לא הייתי קונה כרטיס להופעה של איל גולן למרות שהוא זמר ענק, אז יכולה להבין מי שימנע מרכישה של ספר בעקבות התבטאות. אבל הייתי ממליצה לו בחום לשאול אותו מהספריה", סיימה איש שלום את הציוץ.