חוטובלי: העיסוק בנתניהו - חלק מאידאולוגיית שמאל מסוכנת

על רקע הדיון בוועדה המסדרת, סגנית שר החוץ התייחסה למצבו של נתניהו וטענה כי העיסוק נובע מאידאולוגית שמאל מסוכנת במסווה של מסכה. עוד אמרה לבנות: "הערכים שקיבלתי כאן מלווים אותי בעשייתי הציבורית"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 13/01/20 16:51 טז בטבת התשפ

חוטובלי: העיסוק בנתניהו - חלק מאידאולוגיית שמאל מסוכנת
חוטובלי עם הבנות, צילום: גרשון אלינסון

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי נאמה היום (ב') בירושלים בפני למעלה מ-200 תלמידות מדרשת או"ת לינדנבאום מבית רשת ''אור תורה סטון', שהיא נמנית על אחת מבוגרותיה.

חוטובלי התייחסה לדיוני החסינות ואמרה: "אנו נמצאים ערב בחירות שבהן מעלימים מהציבור את הסוגיה האידאולוגית ועסוקים רק בנושאים אישיים. חשוב להחזיר את השיח האידאולוגי למרכז הבמה ולהבין שהוויכוח בינינו לבין ירבינו הפוליטיים הוא על זהותה של המדינה ועל שלמות הארץ. העיסוק בענייני ראש הממשלה הוא מסכה שמאחוריה ישנה אידאולוגיית שמאל מסוכנת".

עוד אמרה חוטובלי כי "יש ערך עצום לנוכחות ציונית דתית במפלגה שמייצגת את מרבית העם בישראל. הציונות הדתית נשאה תמיד את דגל השילוב ולא את דגל ההתבדלות וזו צריכה להיות הדרך גם בפוליטיקה".

כבוגרת המדרשה הוסיפה חוטובלי למשתתפות: "בית המדרש מלווה אותנו יום יום. הערכים שקיבלתי כאן מלווים אותי בעשייה הציבורית. אני קוראת לכן לגלות מעורבות פוליטית ולדעת שההנהגה התורנית שצומחת כאן צריכה לבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים, גם בתחום הפוליטי".