הרב עמיחי אליהו בהלם מחיים באר: לשמוע ולא להאמין

לאחר השתלחותו של הסופר חיים באר בציונות הדתית, תוקף יו"ר איגוד רבני הקהילות את באר. "ציבור שלם מקבל עוד דקירות בבטן ברכה והשמאל שותק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/01/20 13:35 טו בטבת התשפ

הרב עמיחי אליהו בהלם מחיים באר: לשמוע ולא להאמין
הרב עמיחי אליהו. תוקף את באר, צילום: מדף הפייסבוק של עמיחי אליהו

בעקבות דבריו של הסופר חיים באר, יו"ר איגוד רבני קהילות, הרב עמיחי אליהו תוקף ואומר: "לשמוע ולא להאמין. דברי שטנה נגד ציבור שלם הפועל למען שמירה על העם והארץ, מקבל עוד ועוד דקירות בבטן הרכה והשמאל שותק"

עוד הוסיף אליהו ואמר: "מזמין את חיים באר לסיור בקרב אלפי קהילות בישראל ואתרי מורשת שילמדו אותו אותו קצת על המוסד הנפלא של הציונות הדתית. כנראה שחיים שכח לאן הובילו בעבר דברי הסתה וכנראה שמצפונו יהיה נקי אם יקרה משהו בעקבות דבריו כלפי מגזר שנותן את כל כולו למען העם והארץ ואני ממתין לשמוע את גינויי השמאל כנגד אמירות קשות אלו וקורא לו להתנצל ויפה שעה אחת קודם"

כזכור, חיים באר השתלח מוקדם יותר בציונות הדתית ואמר: "הציונות הדתית היא כמו גידול שפירי שהפך לגידול סרטני. הם הפכו לסרטן. הצורה שבה סמוטריץ' מדבר על חילול שבת זה טירוף מוחלט. למרות שאני שומר שבת ולמרות שאני הולך לבית כנסת ואוהב להתפלל, ואני אדם דתי בלי התפאורה אני מבועת מהגסות והאכזריות. זה לא יהודי. זה צד מסוים ביהדות שהיה מרוסן והוא התפרץ" תקף באר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן