בן גביר תוקף את העליהום על פרץ: מה זו שפיכת הדם הזו?

לאחר הביקורת הקשה שקיבל, שר החינוך מקבל גם הגנה מיו"ר עוצמה יהודית שתוקף את העליהום שנוצר. "הוא אמר שנורמלי שגבר יתחתן עם אישה, מה קרה?"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/01/20 12:38 טו בטבת התשפ

בן גביר תוקף את העליהום על פרץ: מה זו שפיכת הדם הזו?
איתמר בן גביר. תוקף את העליהום, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

הסערה סביב שר החינוך רפי פרץ ממשיכה, והפעם יש מי שמבקש להגן עליו. יו"ר עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר התראיין ל- ynet ותקף את העליהום שנוצר:  "הוא אמר שהנורמלי זה שגבר יתחתן עם אישה. מה קרה? מה זה העליהום הזה? מה זו שפיכת הדם הזאת נגדו? כל מיני אמירות מרד של מורים. אגב, איפה המורים האלו היו כשגירשו ילדים מגוש קטיף?"

דבריו של בן גביר מוסבים לביקורת הקשה שחטף הרב פרץ בראיון שהעניק לידיעות אחרונות, בו אמר "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה עם איש ואישה". הביקורות היו יש שיגידו, קשות לא פחות מהתבטאות פרץ עצמה. בין המגיבים היה יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב ואמר: "במדינה שלנו בשנת 2020 שר חינוך חייב להחזיק בעמדות שמכבדות את כל הילדים בישראל-על דתם, נטיותיהם המיניות ולאומם ולא לשכוח שכל אדם נברא בצלם.

"צר לי על הרב רפי. כראש ממשלה אוודא ששר החינוך שלנו יהיה כזה שלא יגרום לאף ילד להתבייש בעצמו, אדאג לקהילה הגאה בישראל כך שיוכלו לבוא בברית הזוגיות, להביא ילדים בהליכי פונדקאות ולקבל זכויות שוות. בשורת השיוויון לקהילה הגאה תגיע למרות הקיצוניים" אמר גנץ.