נתניהו תוקף: איראן לא רק מדכאת את עמה, היא גם משקרת

ראש הממשלה תקף את איראן על ששיקרה לגבי הפלת המטוס האוקראיני, ושלח תנחומים למשפחות הנספים. נתניהו ביקש לחזק את המחאה הפנימית באיראן, וקרא למדינות נוספות להצטרף למאבק מול איראן

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/01/20 12:10 טו בטבת התשפ

נתניהו תוקף: איראן לא רק מדכאת את עמה, היא גם משקרת
נתניהו. תוקף את איראן, צילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הבוקר (א') שוב את המשטר באיראן בתגובה לירי על המטוס האוקראיני, שהביא למותם של 176 איש. "איראן היא לא רק מדכאת את עמה ומרכזת את הטרור בכל המזרח התיכון, היא גם גרמה למותם של 176 בני אדם ואחר כך הסתירה ושיקרה לקהילה הבינלאומית. אנחנו שולחים תנחומים למשפחות הנספים" אומר נתניהו.

נתניהו ביקש להתייחס בנוסף להפגנות האחרונות שהועלו לרשות החברתיות, בהן נראים המונים ברחובות איראן קוראים קריאות כנגד המשטר: "אני מציין את אומץ ליבם של העם האיראני ששוב מפגין ברחובות נגד המשטר הזה", חיזק ראש הממשלה, "מגיע להם חופש, מגיעה להם חירות, מגיעה להם היכולת לחיות בביטחון ובשלום - כל הדברים שהמשטר הזה מונע מהם"

נתניהו הוסיף והתייחס להתנהלות הנשיא האמריקני מול איראן וביקש לחזק את ידיו: אני מברך את הנשיא טראמפ על שהטיל סנקציות חדשות וקשות מאוד על המשטר הזה. אני חייב להגיד שזה נעשה גם בסמיכות להחלטה של איראן להאיץ את העשרת האורניום". נתניהו לא הסתפק בצעדיו של טראמפ, וקרא גם לבריטניה, צרפת וגרמניה להצטרף למאמץ האמריקני ולהפעיל את הסנקציות עליהן הוחלט זה מכבר. את דבריו סיים נתניהו כשאמר "אני מבקש לומר שוב- ישראל לא תאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני."