צה"ל יהרוס את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק, רנה שנרב ורזיאל שבח

צה"ל הכריע שיהרוס את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק. הריסת בתיהם של חברי החוליה האחרים שנטלו חלק בביצוע הפיגוע במעיין דני בו נרצחה הנערה רנה שנרב ז"ל ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב, נמצאת בהליכי בחינה.

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/20 09:47 יג בטבת התשפ

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק, רנה שנרב ורזיאל שבח
דביר שורק הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

הלילה (ו'), נמסרו הודעות למשפחות המחבלים מחמוד עטאונה, וליד חנאתשה ויזן מגאמס, על כוונת צה"ל להרוס את הבתים בהם התגוררו. המחבל מחמוד עטאונה, שהיה חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה סמוך ליישוב מגדל עוז שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", ביום 8 באוגוסט 2019, בו נפל רב-טוראי דביר שורק ז"ל.

המחבלים וליד חנאתשה ויזן מגאמס, שביצעו יחד את הפיגוע ביום 23 באוגוסט 2019 במעיין דני, סמוך ליישוב דולב שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", בו נרצחה הנערה רנה שנרב ז"ל ונפצעו אביה ואחיה, איתן ודביר שנרב. 

למשפחות המחבלים ניתנה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

 בנוסף, נמסרה הודעה למשפחת המחבל אחמד קונבע, מהחוליה שביצעה את פיגוע הירי בו נרצח הרב רזיאל שבח ז״ל בחודש ינואר 2018 במרחב החטיבה המרחבית "שומרון", על כוונה להרוס מבנה שנבנה מחדש במקום בו נהרס בית המשפחה.

בחודש אפריל 2018 הרסו לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות מג"ב את ביתו של המחבל. ממידע שהתקבל בידי כוחות הביטחון עלה כי הבית מצוי בהליכי בנייה מחדש באותו מקום. צה״ל מבצע פיקוח ומעקב על בתי מחבלים שנהרסו על מנת לוודא שאינם נבנים מחדש.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן