משפחת גולדין נגד שחרור האסירים הסורים

משפחת גולדין: שחרור האסירים הסורים מוכיח כמה גדול החידלון של נתניהו בהשבת הבנים מעזה. בננו הדר הוא לא נעדר, אלא שבוי בידי מי שנתניהו עושה איתם ביזנס על בסיס יומיומי

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/20 09:14 יג בטבת התשפ

משפחת גולדין נגד שחרור האסירים הסורים
לאה גולדין, צילום: פלאש 90

האסיר סידקי אל-מקת, שהורשע בבגידה ובריגול, שוחרר מכלא קציעות. הלילה שוחרר מכלא חרמון גם האסיר אמל אבו סלאח, שהרג אזרח סורי בלינץ' בצפון. מדובר בשני אסירים שאותם ביקשה סוריה לשחרר מזה זמן רב, במה שהוגדר על ידי לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו כ"מחווה מדינית וכצעד של רצון טוב, בעקבות הבאת גופתו של זכריה באומל ז"ל מסוריה לישראל"

לאה ושמחה גולדין, הוריו של קצין צה״ל סגן הדר גולדין המוחזק בידי חמאס בעזה, זועמים על ראש הממשלה נתניהו על רקע שחרורם של שני האסירים הסורים מהכלא הישראלי והחלטת הממשלה לאפשר להם להישאר בישראל.

בני הזוג גולדין אמרו כי ״שחרור האסירים הסורים מוכיח עד כמה גדול החידלון של נתניהו בהשבת הבנים מעזה. ההסכם המורכב להשבתו של זכריה באומל ז״ל היה חייב להיות לכלול גם את הדר, אורון, אברה והישאם״. 

עוד הוסיפו לאה ושמחה גולדין: ״בננו הדר, קצין מצטיין מפלס״ר גבעתי, הוא לא נעדר, אלא חלל צה״ל ששבוי בידי חמאס. מי שמחזיק בהדר הם אותם טרוריסטים שנתניהו עושה איתם ביזנס על בסיס יומיומי. מי שמחזיק בהדר, אורון, אברה והישאם וסוחט את ממשלת ישראל הם אנשי חמאס שמייצאים ממש בימים אלו תותים וקרמבואים מעזה למדינות המפרץ, מחבלי חמאס שמתעשרים מההשקעות של מיליארדים ברצועה והטרוריסטים שנתניהו מחלק להם כסף קטארי על בסיס חודשי. במקום ללחוץ על חמאס נתניהו עושה איתם עסקים״.
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן