דרעי יקצה 5 מיליון שקלים לנהריה, הלימודים בעיר חוזרים לשגרה

שר הפנים הודיע כי יקצה חמישה מיליון שקלים לעיריית נהריה בכדי לסייע בטיפול בנזקי הסופה. העירייה הודיעה מוקדם יותר כי הלימודים בעיר חוזרים לשגרה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 09/01/20 20:26 יב בטבת התשפ

דרעי יקצה 5 מיליון שקלים לנהריה, הלימודים בעיר חוזרים לשגרה
ההצפות בנהריה, אמש, צילום: משרד 'לסקר את יעקב'

שר הפנים אריה דרעי מודיע הערב (ה') כי יקצה חמישה מיליון שקלים לעיריית נהריה, זאת כסיוע ראשוני לטיפול בנזקי הסופה ולמענה עבור צרכים מידיים ודחופים. במקביל הורה שר הפנים לאנשי משרדו להיות בקשר רציף עם העיר נהריה בכדי לתת מענה על הבעיות שנוצרו.

במקביל, עיריית נהריה מודיעה כי מחר תשוב מערכת החינוך בעיר לפעילות מלאה. הודעה זו מגיעה לאחר שהיום בוטלו הלימודים בבתי הספר, בגנים כמו גם הפעילויות בצהרונים ובחוגים, עקב ההצפות ששיתקו את העיר והביאו אף לאבדות בנפש. עם זאת הודיעו בעירייה, כי בחמישה גנים שעוד לא הוחזרו למצב תקין, לא יתקיימו לימודים, והילדים שלומדים באותם גנים יעברו למקומות סמוכים.

הודעה זו של עיריית נהריה מגיעה לאור תחזיות מזג האוויר, שצופות אמנם המשך גשמים גם מחר, אך דעיכה לקראת שעות הערב, כאשר בשבת המשקעים צפויים לדעוך לחלוטין והטמפרטורות צפויות לעלות ולייצר מזג אוויר נוח יותר.

כזכור, נהריה ספגה אבדה לא פשוטה אמש, בדמות מותו של מוטי בן שבת, שטבע בהצפות תוך נסיונותיו לחלץ מהם משפחה שנקלעה להיסחפויות. האירוע הכה את נהריה, וגם את ראשיה, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשיא המדיה רובי ריבלין וראש עיריית נהריה ספדו לגיבור שטבע למוות.