גורמים בבית היהודי: נודיע על ריצה עצמאית עם עוצמה

לאחר הדיווח על איחוד מסתמן בין סמוטריץ' לבנט, גורמים בבית היהודי טוענים כי מפלגתם תרוץ עצמאית, יחד עם עוצמה. סלע המחלוקת לטענתם: חוסר ההסכמה להכניס את עוצמה יהודית לאיחוד

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 09/01/20 17:24 יב בטבת התשפ

גורמים בבית היהודי: נודיע על ריצה עצמאית עם עוצמה
הרב פרץ. ירוץ לבד?, צילום: פלאש 90. יהודה חיים

בבית היהודי מתכוננים לריצה עצמאית: המפלגה פרסמה היום (ה') כי ביום ראשון תקיים מסיבת עיתונאים בה תודיע כי היא רצה עצמאית, יחד עם עוצמה יהודית, ומתוך מטרה להתאחד לבסוף גם עם האיחוד הלאומי. הודעת הבית היהודי מגיעה לאחר שהמחלוקת הגדולה והמהותית בין הימין החדש לבית היהודי, הוא צירופה של מפלגת עוצמה יהודית אל החיבור הגדול של המפלגות הסרוגות.

גורמים בבית היהודי טוענים כי בימין החדש לא מעוניינים לצרף את עוצמה יהודית, כיוון קיימת מחלוקת מהותית באשר לנכוחות מפלגת עוצמה יהודית בחיבור זה. בנוסף, גורמים בבית היהודי מאשימים את האיחוד הלאומי בכך שהוא לא היה מוכן להתפשר זאת חרף מאמץ גדול של הבית היהודי להתאחד.  אי לכך טוענים בבית היהודי, כי בכוונתם לרוץ עצמאית, יחד עם עוצמה יהודית ולא לוותר על ההסכם שנחתם בין הרב פרץ לאיתמר בן גביר.

יחד עם זאת, אמרו בעוצמה, כי הם שבים וקוראים לאיחוד הלאומי להיות חלק מריצתם עם הבית היהודי. דברים אלו באים על רקע דיווח מוקדם יותר, שסמוטריץ' והרב פרץ נכונים להיפגש ואולי גם להתאחד. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן