איל ינון מודיע: מכין את חוות דעתי לאדלשטיין

היועץ המשפטי לכנסת מודיע כי הוא עדיין מכין את חוות דעתו בעניין חסינות נתניהו, ומתכוון להגיש אותה ליו"ר הכנסת ביום ראשון. הודעתו של ינון מגיעה לאחר ששר המשפטים שב וביקש ממנו שלא להתעסק בחסינות נתניהו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 09/01/20 16:13 יב בטבת התשפ

איל ינון מודיע: מכין את חוות דעתי לאדלשטיין
ינון. ממשיך להתעסק בחסינות, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יועמ"ש הכנסת אילן ינון מודיע היום (ה') כי אין ניגוד עניינים בטיפולו בתיקי נתניהו, זאת לאחר ששר המשפטים אמיר אוחנה דרש ממנו שלא להתעסק בנושא, עקב ניגוד עניינים חריף. אוחנה הסביר לינון כי בשל העובדה שבת זוגתו, עו"ד עמית מררי, טיפלה בחקירות נתניהו, התעסקותו בחסינות נתניהו יוצרת ניגוד עניינים.

אלא שינון לא סובר כמו אוחנה ובהודעה שפרסם אמר כי הוא עדיין עובד על חוות הדעת בעניין נתניהו, ולכשהיא תושלם ביום ראשון, היא תוגש ליו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין. במקביל, גם אדלשטיין הסכים עם הדברים ואמר כי הוא מצפה לקבל את חוות דעתו של היועמ"ש לכנסת, בטרם הוא מקבל החלטה אם לכנס ועדת שתדון בחסינות נתניהו.

נזכיר, כי אמש שר המשפטים אמיר אוחנה הודיע לינון כי הוא לא חוזר בו מדבריו וכי הוא סבור שעל ינון להסיג ידיו מהתעסקות בחסינות נתניהו. אוחנה, שננזף על ידי ינון, אף אמר כי לא ברור לו מהיכן הנזיפה הגיעה, שכן מאופן ניסוח הדברים לא היה בהם בכדי לנזוף בו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן