עו"ד סרוג מהמרכז הורשע בעבירות מרמה, וישלם אלפי שקלים פיצויים

עו"ד עמיקם הדר, תושב רעננה, הורשע במסגרת עסקת טיעון בעבירות של מרמה, הונאה וזיוף, לאחר שהונה לקוחות וגבה מהם כספים במרמה. הפרקליטות תבקש להטיל עליו עונש מאסר של שנתיים וחצי לפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/01/20 15:55 יא בטבת התשפ

עו"ד סרוג מהמרכז הורשע בעבירות מרמה, וישלם אלפי שקלים פיצויים
בית משפט, צילום: David Cohen/Flash90

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע אתמול (ג') את עו"ד עמיקם הדר, תושב רעננה, ואת אשתו רות, יהלומנית במקצועה, בעבירות שונות של מרמה; קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, זיוף בנסיבות מחמירות ועוד. בני הזוג הודו במיוחס להם, במסגרת עסקת טיעון שאישר בית המשפט. בפרשה הורשע אדם נוסף ששמו אסור בפרסום.

השניים הואשמו כי הונו מקורבים להם ומכרים, לאחר שזיהו משברים או נקודות חולשה בחייהם, התחזו לנציגי משטרת ישראל, וזימנו אותם לחקירות בתיקים שהמציאו, ובמקביל, הואשם עו"ד הדר כי לחץ עליהם לשכור את שירותיו, "סגר" את התיקים עבורם, והוציא מהם שכר טרחה של מאות אלפי שקלים.

https://www.facebook.com/kan.news/videos/306005183157778/

הדר הודה והורשע בשבעה מקרים של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, וכן בהתחזות לעובד ציבור, זיוף בנסיבות מחמירות, ניסיון לקבלת דבר במרמה וניסיון לקבלת דבר בתחבולה. רות הדר הואשמה בסיוע לקבלת דבר במרמה, התחזות ועבירות נוספות.

ככל הנראה הפרקליטות תבקש לגזור על הדר מאסר בפועל, ועל אשתו רק עונש ללא מאסר. כמו כן בנוסף לכך דורשת הפרקליטות שהדר יפקיד את מלוא הסכום שגבה במרמה מן הלקוחות שהונה, כ-326 אלף ש"ח. הטיעונים לעונש יימסרו בדיון שיתקיים בחודש מרץ.

עו"ד עמיקם הדר לא נענה לבקשת חדשות כיפה להגיב לדברים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן