יוגב לא התייאש מבנט: "עלינו לעשות הכל בכדי לאחד כל מה שאפשר"

למרות הריבים המתוקשרים עם שר הביטחון, ח"כ מוטי יוגב שיגר הודעה לחברי הבית יהודי בה הסביר כי צריך לחבר בין כל גווני הציונות הדתית: "אין ביטחון אלקטוראלי, לשום גורם בפני עצמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/20 16:53 י בטבת התשפ

יוגב לא התייאש מבנט: "עלינו לעשות הכל בכדי לאחד כל מה שאפשר"
מוכן לשבת לקפה | יוגב ובנט בימים יפים יותר, צילום: פלאש 90

ח"כ מוטי יוגב (בית יהודי) שיגר הודעה לחברי המפלגה ובה טען כי הציונות הדתית, על כל גווניה, צריכה להתאחד לרשימה אחת מכיוון שיש סכנה למי מהרשימות לא לעבור את אחוז החסימה. 

"בשבועות ובימים האחרונים, מאז ההסכם שנחתם עם עוצמה יהודית, אני עוסק בדבר אחד: המאמץ לאחד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי והמחשבה שנכון שנרוץ יחד לבחירות הקרובות, בבלוק טכני עם כל גורם בציונות הדתית שניתן יהיה", הסביר יוגב.

יוגב טוען כי צריך לאחד לרשימה אחת את כל גווני הציונות הדתית, כולל הימין החדש: "מסקנתי זו, נובעת גם אידיאולוגית, בכדי להימנע מלפצל את ציבור הציונות הדתית לגווניו, גם מהבחינה האלקטוראלית שאין ביטחון אלקטוראלי, לשום גורם בפני עצמו. השלם גדול מסך חלקיו. עלינו לעשות הכל בכדי לאחד כל מה שאפשר ולרוץ יחדיו, ברשימה ציונית-דתית מגוונת ומאוחדת, שתחסוך מאיתנו אנרגיות מפלגות שליליות שיופנו למאבק פנימי ובמקומן יתייצב רוב המחנה הציוני- דתי לגוווניו מאחרי רשימה שרוב הציבור יוכל למצוא בה את מייצגיו, גם את הסיכוי לתוצאה הגבוהה ביותר שאפשר, בבחירות הבאות עלינו לטובה".

עוד הוסיף יוגב: "מתוך אחדות, נמצה גם את אחריותנו להקמת ממשלה לאומית. נרים את הדגל הציוני-דתי על מיכלול ערכיו, נאחד את כל הכוחות שאפשר ונתאמץ להגיע לתוצאה מאוחדת של מניין מנדטים".