חברת התיירות איסתא פונה לקהל המטיילים הדתי

חברת התיירות איסתא רכשה 50.1% ממניות חברת "נופש כשר" וכעת תוכל לשווק חבילות גם לקהלים דתיים. "איסתא רוצה להוות בית לכל סוגי המטיילים בארץ"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/01/20 12:50 י בטבת התשפ

חברת התיירות איסתא פונה לקהל המטיילים הדתי
אילוסטרציה , צילום: פלאש 90, משה שי

חברת איסתא פונה לקהל הדתי: חברת התיירות רכשה 50.1% ממניות של חברת נופש כשר, שמתמחה בקהל הדתי, והפכה לבעלת השליטה בה. העסקה, המוערכת במיליוני שקלים, תאפשר לאיסתא להרחיב את היקף פעילותה כעת, ולפנות גם קהלים דתיים. 

לחברת נופש כשר יש שיתוף-פעולה עם 12 מלונות באירופה, אותם היא מכשירה לטובת האורחים שלה בלבד, מתוכם ארבעה מלונות באתרי סקי ושני בתי מלון בקפריסין. במסגרת בתי המלון הללו מציעה החברה חבילות נופש כשר למהדרין עם מזון טרי שמבושל ומוגש בבתי המלון.

סמנכ"ל הפיתוח העסקי של איסתא, נבו גל, ציין כי חברת נופש כשר הייתה שותפת מרכזית במהפכת הכשרות באירופה, "והיא מאפשרת לכל מי שחפץ, לטוס כשר במגוון מאוד רחב של יעדים".

עוד הוסיף גל ואמר "עם הרכישה, איסתא מתקדמת צעד נוסף במימוש חזונה ומטרתה להוות בית ומענה לכל סוגי המטיילים בארץ - מהנוסע שמחפש נופשון בסוף שבוע, דילים של הרגע האחרון, טיסות ומלונות, קרוזים ומוצרי פרימיום, מוצרי ספורט ומוזיקה ועד הנוסע שומר המסורת שמחפש לנסוע ולטייל בסגנון שלו."