סמוטריץ': "בג"ץ בשירות הטרלול הפרוגרסיבי ממשיך לפגוע בביטחון ישראל"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מגיב על ההחלטה של שילוב לוחומות בחיל השריון, למרות כישלון הפיילוט: "אז הפיילוט נכשל, ויש פערים בכשירות, ובכלל אין בנות שרוצות, בג"ץ ממשיך לפגוע בביטחון ישראל וחבל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/01/20 11:06 ט בטבת התשפ

סמוטריץ': "בג"ץ בשירות הטרלול הפרוגרסיבי ממשיך לפגוע בביטחון ישראל"
שר התחבורה סמוטריץ'. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

בעקבות הדיווח כי הרמטכ"ל אביב כוכבי מבקש לקדם את שירות הנשים בשריון למשימות הגנה על הגבולות, התגובות ממשיכות לבוא. אחרי שגינו את המהלך בעוצמה יהודית, ופורום רבני המילואים שהאשימו ארגוני שמאל לגרימת המהלך, מגיע תורו של שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' שדווקא בוחר להאשים את בית המשפט העליון.

סמוטריץ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אז הפיילוט נכשל, ויש פערים בכשירות, ובכלל אין בנות שרוצות... אבל בג"ץ בשירות הטרלול הפרוגרסיבי ממשיך לפגוע בביטחון ישראל. חבל". זאת גם לאחר הידיעה כי צה"ל יתקשה למצוא בנות שבכלל מעוניינות בתפקיד, כי הן אינן גם מעוניינות מספיק בטיס.

כזכור,  בהודעת דובר צה"ל שפורסמה אמש (א') בדבר שירות וקידום נשים בצבא נכתב "הרמטכ"ל הנחה להתקדם שלב בבחינת שילוב נשים בטנקים במשימת הגנת הגבולות",  הנחייתו החדשה של הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מבקשת לבחון היכן ניתן לשלב נשים בשירות, גם כשהדבר נוגע למשימות מורכבות כמו הגנה על הגבול.