סגירת מעגל מרגשת בקבר יוסף

19 שנים לאחר רצח אביו כשהיה בדרכו לקבר יוסף - חזר יוסף ישראל ליברמן לקבר יוסף לחגוג שם שבע ברכות עם כלתו מוריה ולהתייחד עם זכר אביו. ראש מועצת שומרון שקיבל את פניהם במקום: "בזכות השורשים העמוקים של עם ישראל עוד נחזור לקבר יוסף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/01/20 17:39 ח בטבת התשפ

סגירת מעגל מרגשת בקבר יוסף
הזוג הצעיר עם ראש מועצת שומרון דגן, אלוף הפיקוד ומחט שומרון, צילום: רועי חדי

9 שנים לאחר שנרצח אביו של יוסף ישראל - הלל ליברמן, כשהיה בדרכו לקבר יוסף, לאחר ששמע שעומדים לנטוש את המקום, הגיע יוסף ישראל יחד עם כלתו הטרייה מוריה ובני משפחתו, לקיים  חגיגת שבע ברכות במקום. 

החתן והכלה הזמינו את ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, אלוף הפיקוד נדב פדן ומח"ט שומרון אל"מ שגיב דהן שהיו במקום להצטרף לשמחתם. 

"האירוע הזה הוא הוכחה לכוחו של עם ישראל" אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון "לא רק שבנו של הקדוש הלל, לא בורח מהמקום בו נרצח אביו, הוא חוזר אליו לחגוג את שמחתו הגדולה ביותר של אדם בחייו, ובכך מראה לעם ישראל ולאויבים שלנו שאת עם ישראל לא שוברים בפיגועים ורציחות,  מכיוון שכאן נמצא שורש נשמתנו ועל המקום הזה ועל ארץ ישראל לא נוותר"

החתן יוסף ישראל ליברמן: "אנחנו מאוד מחוברים למקום מהצד ההיסטורי שלנו שם, של המשפחה וכל ההיסטוריה של עם ישראל, היה ברור לנו שנעשה שם את ה 7 ברכות, דווקא בגלל שאבא שלי נרצח שם היה לי ברור שאני אעשה את ה 7 ברכות שם. זה מקום מאוד מיוחד למשפחה בגלל זה, גם לאשתי היה מאוד ברור שיהיה שם, היא מבינה את הקשר ומאוד רוצה להתחבר גם.