נתניהו: ישראל עומדת לחלוטין לצד ארה"ב

ראש הממשלה המשיך לצדד בארה"ב בישיבת הממשלה ושיבח את טראמפ על חיסול סולימאני. שר התיירות יריב לוין עדכן על מצב התיירות וטען כי הענף שובר שיאים והביא להכנסה של יותר מ- 22 מיליארד ש"ח השנה

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 05/01/20 12:58 ח בטבת התשפ

נתניהו: ישראל עומדת לחלוטין לצד ארה"ב
בנימין נתניהו. תומך בטראמפ, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

על רק צחצוח החרבות בין וושינגטון לטהארן, ראש הממשלה בנימין נתיהו התייחס היום (א') בישיבת הממשלה לחיסולו של מפקד כוח קודס קאסם סולימאני ואמר "קאסם סולימאני הביא למותם של אזרחים אמריקנים רבים וחפים מפשע רבים נוספים במהלך עשרות השנים האחרונות, וגם בימים אלה. סולימאני יזם, תכנן וביצע פיגועי טרור רבים ברחבי המזרח התיכון וגם מעבר לו."

נתניהו הוסיף ושיבח את נשיא ארצות הברית כשאמר "הנשיא טראמפ ראוי לכל הערכה על שפעל בנחישות, בעוצמה ובמהירות. אני רוצה להבהיר שוב - ישראל עומדת לחלוטין לצידה של ארה"ב במאבקה הצודק לביטחון, לשלום ולהגנה עצמית."

בנושא אחר, שר התיירות יריב לוין עדכן על מצב התיירות בארץ ואמר "אנחנו ממשיכים לשבור שיאים בתיירות הנכנסת לישראל. אנחנו מסיימים את שנת 2019 עם שיא חדש של למעלה מ-4.5 מיליון תיירים - גידול של למעלה מ-10% לעומת השנה שעברה. ו- 55% עלייה תוך 3 שנים. 

"לקח לנו 30 שנה, משנת 1948, להגיע לתייר המיליון. עוד 16 שנה בשנת 1994 לתייר ה-2 מיליון. בתחילת הקדנציה הנוכחית הצלחנו להגיע לתייר ה-3 מיליון. בשנת 2017 ל-4 מיליון דילגנו תוך שנה. והשנה כבר חצינו את הקו של 4.5 מיליון תיירים"

 "יש השנה יותר מ-22 מיליארד ש״ח הכנסות למשק מתיירות נכנסת, למעלה מ-13 אלף מקומות עבודה חדשים שנוצרו, ובסך הכל למעלה מ-150 אלף מקומות עבודה כתוצאה מתנועת התיירות הזו, טען לוין, "אני חושב שהענף הולך ותופס את המקום שמגיע וצריך לתפוס בכלכלה הישראלית."

צפו בדברים: