בני בגין: בקשת החסינות מבישה, לא אצביע לליכוד

השר וחבר הכנסת מטעם הליכוד לשעבר, יוצא נגד הבקשה של נתניהו לחסינות ורואה בה מעשה מביש. בעקבות כך הצהיר כי הוא לא יצביע לנתניהו בבחירות הקרובות, " הוא מדרדר את הליכוד וגם, אם יורשה לי, את הפתק 'מחל'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/20 20:10 ז בטבת התשפ

בני בגין: בקשת החסינות מבישה, לא אצביע לליכוד
בני בגין, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

השר וחבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד ובנו של מנהיגה המיתולוגי, בני בגין, מביע מורת רוח רבה על בקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו. בראיון בחדשות 12 אמר: "ראש הממשלה מבקש למנוע את בירור את ההאשמות החמורות שהוגשו נגדו בכתב האישום על מרמה, הפרת אמונים ואפילו שוחד. היתרון של הבקשה הוא בכך שהוא מבהיר לכל באופן צלול את מטרתו של נתניהו בבחירות האלה - מתן חסינות".

לפי בגין, נתניהו גורם לכך שהליכוד מדרדר ושהוא אינו נאמן לערכיה המקוריים "ברור לאנשים שקיבלו חינוך תחת הפתק 'מחל' שהוא איננו יכול להיות עוד ראש הממשלה". בגין ממשיך "מתן חסינות לנתניהו, הוא ראשי התיבות מחל וזה המקום שאליו דרדר ומדרדר מר נתניהו את הליכוד וגם, אם יורשה לי, את הפתק 'מחל'".

בעקבות כך הצהיר בגין, שבקשת החסינות גרמה לכך כי בבחירות הקרובות הוא לא יצביע לליכוד וקרא לחברים נוספים במפלגה להצטרף אליו. "שיידעו כל הבוחרים שחושבים לשלשל מחל שראש הממשלה ייקח אותם ויעשה בהם שימוש לפתרון בעייתו האישית, כדי להימנע מבירור בענייניו בבית המשפט. נעשה בלתי אפשרי להצביע למחל בתנאים האלה. אני לא עומד להקריב את הבחירה שלי לטובת נתניהו" כך קבע.