בפעם השנייה ברצף: שב"כ מונע מנער עצור מפגש עם עורך דין

שב"כ הוציא צו חריג המונע מפגש עם עו"ד למשך שלושה ימים מנער שנעצר. אתמול גם כן הוצא דו דומה לנער נוסף, והבוקר יהיה דיון בעניינו בבית משפט המחוזי בלוד

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 03/01/20 09:55 ו בטבת התשפ

בפעם השנייה ברצף: שב"כ מונע מנער עצור מפגש עם עורך דין
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

השב"כ מונע מנער נוסף מפגש עם עורך: הלילה עצרו כוחות שב"כ נער בן 18 ממודיעין. על הנער העצור הוצא צו חריג שמונע ממנו מפגש עם עורך דין, ובזאת הוא מצטרך לנער מאתמול שגם נגדו הוצא צו דומה. באשר לנער הראשון, הבוקר יערך בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד דיון בערר שהגיש בדרישה להסיר את הצו החריג ולאפשר לו לפגוש בעו"ד.

עו"ד עדי קידר אשר מייצג את העצורים תקף את השב"כ על השימוש באיסור המפגש החריג "שוב אנו נתקלים בהתנהגות פוגענית וחוצת גבולות, השב"כ והמשטרה מונעים מפגש מצעירים, נעדרי עבר פלילי, על עבירות שעוד לא בוצעו בכלל ועבירות קלות באופן יחסי, נראה כי החבל נמתח למקומות לא נכונים ובלתי אפשריים. אנו נערר על איסור המפגש ונגיע עם הדבר עד לבימ"ש העליון."

בתוך כך, עצור נוסף בפרשה, קטין, שוחרר אתמול בידי בית משפט השלום בפ"ת, על ההחלטה הוצא לבקשת המשטרה צו עיכוב ביצוע, והבוקר יערך דיון בעניינו בבימ"ש המחוזי מרכז שם תבקש המשטרה לבטל את החלטת בימ"ש השלום שהורה על שחרורו למעצר בית.