מטייל נהרג בנפילה מצוק במדבר יהודה

גבר בן 70 שטייל בקבוצה במדבר יהודה נפל מצוק של 25 מטרים ונהרג. המשטרה, יחידת 669, יחידת החילוץ מגילות ורשות הטבע והגנים ניהלו בשיתוף פעולה את חילוץ גופתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/20 17:26 ה בטבת התשפ

מטייל נהרג בנפילה מצוק במדבר יהודה
פעולות החילוץ, צילום: דוברות המשטרה ויחידת החילוץ מגילות

בשמורת מצוק העתקים במדבר יהודה, באזור מעלה מזין, נהרג אחר הצהריים (ה') מטייל בן 70, בעת שעזב את הקבוצה וירד מהשביל המסומן. לאחר שהמשיך כ-150 מטרים מזרחה לכיוון כביש 90, נפל מגובה של כ-25 מטרים מסיבה שאינה ידועה.

גופתו אותרה באמצעות רחפן של רשות הטבע והגנים שגם כיוון את מחלצי יחידת החילוץ מגילות לנקודה.
הגופה פונתה בסיוע 669.

כוחות משטרה, מתנדבי יחידת חילוץ מגילות של המשטרה רט"ג בסיוע מסוק של חיל האוויר עם לוחמי 669 ורחפנים עסקו בשעות האחרונות באיתור וחילוץ אדם כבן 70 שנפל מגובה בשמורת הטבע "עינות צוקים" בעת שטייל עם חבריו.

מתנדבי היחידה פעלו באמצעות חבלים ובעזרת מסוק חברו למטייל שנפל לתוך וואדי מגובה רב וצוות רפואי של היחידה נאלץ לקבוע את מותו במקום.

משה חמד, מתנדב זק"א, סיפר: "מדובר בגבר בן 71 שטייל עם חבריו במעיינות צוקים, מסיבה שאינה ברורה הוא מעד מגובה לעיני חבריו. יחידות החילוץ שהגיעו למקום בסיוע מסוק 669 עבדו שעות רבות וחילצו את המנוח כשהוא ללא רוח חיים. רופאי צבאי נאלץ לאשר את מותו במקום".

עוד סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את חבריו שבורים וכאובים, בדמעות סיפרו לנו על אדם מיוחד ורגיש שתמיד אהב לסייע ולעזור לכולם, סירבו להאמין שהאסון הכבד קרה להם מול העיניים. המסוק נחת בסמוך אלינו משם העברנו את גופת המנוח והממצאים לבית הלוויות שמגר בירושלים, שם סייענו למשפחה בתהליך הקשה של הזיהוי.
לאחר אישור של קצין המשטרה העברנו את הגופה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה עיר מגוריו שם יקבר למנוחת עולמים".
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן