זעם בחמאס על נפתלי בנט: שדד אותנו

לאחר עיקול כספי מחבלים שיזם שר הביטחון, בחמאס הוציאו הודעה זועמת וקראו לא להיכנע ל"צעד הציוני". בתוך כך, בנט ישמש יו"ר הקבינט עד לחזרתו של נתניהו מחו"ל

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 02/01/20 07:49 ה בטבת התשפ

זעם בחמאס על נפתלי בנט: שדד אותנו
שר הביטחון, נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

בחמאס זועמים על עיקול המשכורות שביצע שר הביטחון נפתלי בנט למחבלים היושבים בכלא הישראלי: דובר חמאס, חאזם קאסם, תקף את החלטתו של שר הביטחון נפתלי בנט לעקל כספים של 32 משפחות מחבלים בעלי אזרחות ישראלית. כך דווח בכאן 11. קאסם טען כי מדובר ב"המשכת המלחמה הציונית באסירים", כינה את הצעד של בנט "שוד" וקרא לרשות הפלסטינית לא להיכנע ל"צעד הציוני", כלשונו.

נציין כי העיקול של כספי המחבלים נכנס לתוקף באופן מיידי. "משפחות אלו קיבלו משך שנים כספים מהרשות הפלסטינית תמורת פעולות הרצח שביצעו המחבלים. רצח יהודים יפסיק להשתלם", אמר השר בנט.

נזכיר כי לפני שבוע חתם בנט על צו תפיסה לכספים בהיקף מצטבר של מאות אלפי שקלים ביחס ל-8 מחבלים מורשעים. מדובר באזרחים ישראלים שהורשעו בעבירות טרור, חמישה מהם נשפטו למאסר עולם. הצו התייחס למשכורות החודשיות שמחבלים אלו מקבלים מהרשות בגין עבירות הטרור שביצעו, והוחל גם על המוטבים (למשל: בני המשפחה) שמקבלים את הכספים עבור המחבלים ומציין את פרטיהם.

בתוך כך, בנט גם ימלא את מקומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כיו"ר הקבינט המדיני - בטחוני, עקב נסיעתו של האחרון ליוון. נסיעתו של נתניהו מתרחשת על מנת להיפגש עם מנהיגי מדינות יוון וקפריסין, והוא צפוי לחזור לישראל עד מוצאי שבת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן