הסטודנטים דורשים: אפשרו לנו להצביע ביישובים בהם אנו לומדים

הפורום מרכזי המאגד את כל ראשי התאים הפוליטיים בכלל הקמפוסים האקדמיים, הגיש בקשה ילו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט ניר הנדל: "סטודנטים רבים יאלצו ללמוד לבחינות ולא יוכלו לנסוע אל מחוץ לעיר מגוריהם הזמנית על מנת להצביע לנציגיהם בכנסת ה-23"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/12/19 21:57 ג בטבת התשפ

הסטודנטים דורשים: אפשרו לנו להצביע ביישובים בהם אנו לומדים
צילום: shutterstock

בשבוע האחרון הוקם פורום מרכזי המאגד את כל ראשי התאים הפוליטיים בכלל הקמפוסים האקדמיים. חברים בו מכל גווני הקשת הפוליטית מהימין ומהשמאל. מטרת הפורום הוא הקמת גוף א-פוליטי אשר ישאף לעורר את ציבור הסטודנטים לעשייה פוליטית והתערבות בפוליטיקה הישראלית .

אגף הסטודנטים בצעירי הליכוד, חטיבת הסטודנטים והסטודנטיות במרצ, תאי אופק של מפלגת העבודה, צעירי כחול לבן וצעירי הימין החדש וארגון ישראלים של תאי הסטודנטים של הבית היהודי, הגיעו בפנייה משותפת לשופט ניר הנדל, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית:"אפשרו לציבור הסטודנטיאלי לממש את זכותם הדמוקרטית לבחור ביישובים בהם הם לומדים"

"מדינת ישראל נקלעה למצב תקדימי של מערכת בחירות שלישית בתוך שנה אחת. מערכת זו חלה במהלך תקופת הבחינות של הסטודנטים בישראל ועל אף יום השבתון, סטודנטים רבים יאלצו ללמוד לבחינות ולא יוכלו לנסוע אל מחוץ לעיר מגוריהם הזמנית על מנת להצביע לנציגיהם בכנסת ה-23" כך כתבו בפנייתם. 

"הפתרון אותו אנו מבקשים אינו אלא פתרון זמני וחד פעמי שמתבקש בשל הנסיבות החריגות בהן שרויה מדינת ישראל. אנו מתחייבים כי לאחר כינוס הכנסת ה-23, נפעל באופן משותף למען חקיקת הסדר ייעודי לסטודנטים" כך סיכמו את בקשתם.

ארגון ישראלים תאי הסטודנטים של הבית היהודי: "אחרי 2 מערכות בחירות הגיע הזמן להפסיק לטרטר את ציבור הסטודנטים ולאפשר לו להצביע בערים בהם נמצאים מוסדות הלימוד שלהם".