שוחרר למעצר בית חשוד נוסף ברצח עמוס סער

גבר כבן 70, שנחשד כי רצח את קצין הביטחון עמוס סער, שוחרר למעצר בית. דיון בעניינו של החשוד המרכזי ברצח צפוי להתקיים במהלך חודש ינואר

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 31/12/19 11:36 ג בטבת התשפ

שוחרר למעצר בית חשוד נוסף ברצח עמוס סער
אילוסטרציה, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים שחרר היום למעצר בית חשוד נוסף ברצח עמוס סער. סער נדקר בשבוע שעבר בשכונת הר חומה בירושלים, זאת ככל הנראה עקב סכסוך שכנים. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד, בן 70, אך בקשתה נענתה בשלילה.

כזכור, חשוד נוסף בסיוע לרצח סער נעצר על ידי המשטרה אך שוחרר גם הוא למעצר בית. המשטרה ממשיכה בחקירתה, ודיון בעניינו של החשוד המרכזי ברצח צפוי להתקיים ב - 15 לינואר. 

עמוס סער (50), שימש קצין הביטחון של מחוז בירושלים במשמר בתי המשפט, נמצא דקור על ידי שכן ביום רביעי האחרון בבניין מגוריו בשכונת הר חומה בירושלים. הוא נמצא מחוסר הכרה ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק בעיר, כשהוא במצב אנוש. כעבור זמן קצר קבע הצוות הרפואי את מותו.

אלמנתו של סער, אורלי הגיבה לרצח ואמרה "לפני שלושה ימים ראינו את השכן בפעם האחרונה, הוא אמר לעמוס שהוא ירצח אותו, שהוא יגרום לו למות. הוא מעורער בנפשו ועמוס תמיד ניסה לשפוט אותו לטובה. הרוצח רודף אחרי המשפחה הרבה זמן. עמוס היה אדם גדול שלא הסתכסך עם איש מעולם".