ספר תורה לזכרו של יותם עובדיה הוכנס ביישוב אדם

ספר תורה לזכרו של יותם עובדיה, הוכנס אל בית כנסת ביישוב אדם בנוכחות מאות מהתושבים. "מעמד מרגש וקשה" אמר אבי עובדיה, אביו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 31/12/19 08:56 ג בטבת התשפ

ספר תורה לזכרו של יותם עובדיה הוכנס ביישוב אדם
ספר התורה לזכרו של יותם, צילום: דוברות בנימין

זכרו של יותם עובדיה, שנרצח לפני כשנה וחצי בפיגוע ביישוב אדם, קיבל היום ציון, כאשר ספר תורה חדש הוכנס לבית הכנסת ביישוב, זאת בנוכחות מאות מתושבי המקום. יותם נרצח כאמור בפיגוע אך תוך כדי הספיק לבצע מעשה גבורה שהציל את בני משפחתו ותושבים נוספים. האירוע החל בבית משפחת עובדיה עם כתיבת האותיות האחרונות בספר, ולאחר מכן יצאו לתהלוכה סביב היישוב עד לבית הכנסת וסיימו בסעודת מצווה חגיגית.

אבי עובדיה, אביו של יותם הי"ד אמר: "מעמד מרגש וקשה. כל המשפחה שבאו, החברים ליישוב, היה אירוע מדהים והראש שלי היה רק על הילד הזה והאהבה הגדולה שכולם העניקו לנו. בשם המשפחה, אנו אומרים תודה ענקית לכל מוקירי זכרו של יותם שבאו לכבד אותנו ולכל החברים היקרים שפעלו בחודשים האחרונים בלי הפסקה לטובת מימון הכנסת הספר."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר באירוע: "זכינו היום להגדיל תורה ולהאדירה לזכרו של יותם הי''ד. 
אין דבר סמלי יותר מקיום הכנסת הספר עם סיום ימי החנוכה שבו אנו מאירים את האור ומפיצים את הנס הגדול שנעשה עמנו. יותם הי''ד היה מפיץ אור וטוב לכל הסובבים אותו ולאחר מותו אנו מוקירים את ההקרבה הגדולה שעשה והציל את חיי משפחתו ותושבים נוספים. טל והילדים, אבי וכרמלה עובדיה, יהודה ורוחמה אדרי, ליבנו אתכם, ויהי רצון שיותם יהיה מליץ זכות עליכם ועל כלל עם ישראל. יישר כוח לכל המסייעים למען הנצחת יותם וביחד נזכה להמשיך להגדיל את ההתיישבות בחבל ארצנו הנצחית."