האירוע המושלם להורים ולילדים בחנוכה

מחפשים מה לעשות עם הילדים בחנוכה? אחרי שתקראו את זה, אנחנו יודעים איפה תהיו: 'קרן אביה', בשיתוף עם עיריית ירושלים, מקיימת אירוע מרתק וחינוכי בנושא הזהירות בדרכים, להורים ולילדים גם יחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/19 19:01 כח בכסלו התשפ

האירוע המושלם להורים ולילדים בחנוכה
משמרות זה"ב. אילוסטרציה, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

האירוע השנתי של 'קרן אביה' בשיתוף עם עיריית ירושלים לקידום הזהירות בדרכים, מגיע גם השנה ומעניק חוויה מדהימה לילדים וגם להורים, יחד עם קידום מסרים חינוכיים חשובים, בתחום הזהירות בדרכים.

אז מה יהיה לנו שם?

הצגה מרתקת של תיאטרון 'מופאש' בשילוב אקרובטיקה ולהטוטים, משחק 'בינגו זה"ב' אינטראקטיבי, סימולטרים חדשניים, משחקי מציאות מדומה, צילום מגנטים, תערוכת 'כרזות מצילות חיים', תחרויות נושאות פרסים שווים, פינות הפעלה, עמדות איפור זה"ב, ועוד המון הפתעות לכל המשפחה.

העניקו לילדים חוויה של למידה מצילת חיים. בפארק הזה"ב ילמדו הילדים את הכללים החשובים של זהירות בדרכים, בצורה חוויתית מיוחדת, המטמיעה אותם בהרגלי ההתנהגות שלהם.

ומתי כל זה קורה?

ביום שני הקרוב, זאת חנוכה, ב' טבת תש"פ (30.12), בין השעות 11:30 בבוקר עוד 17:00 אחה"צ, בחוות הנוער הציוני, שד' ש"י עגנון 24, סן סימון ירושלים.

אז בואו ונאיר את ירושלים בזה"ב!

הכניסה בתשלום סימלי ומותנית בהרשמה מראש באתר טיקצ'אק.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן