תוצאות הסופה: נקבע מותו של גבר שנסחף בנחל חילזון

נקבע מותו של גבר בן 30 שנסחף בנחל חילזון. במקביל, צוללנים וכוחות כיבוי אש תרים אחר נער בן 14 שנסחף במעיין עין יפעם שבין ירכא לג'ת. חברו שנעדר גם הוא אותר לפני כן

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/12/19 11:58 כח בכסלו התשפ

תוצאות הסופה: נקבע מותו של גבר שנסחף בנחל חילזון
החיפושים בצפון, צילום: דוברות מד"א

תוצאה טרגית לסערה החורפית: נקבע מותו של גבר בן 30, תושב האזור כרמיאל. על פי הדיווח, הגבר יצא לסגור את שער דיר העיזים ליד נחל חילזון באזור כרמיאל ונסחף בזרם. הוא הובהל לבית החולים זיו בצפת לאחר פעולות החייאה של מד"א - שם נקבע מותו.

בתוך כך, שוטרים ולוחמי אש ממשיכים בחיפושים אחר נער בן 14 שנסחף כנראה בשיטפון במעיין עין יפעם בין היישובים ירכא לג'ת שבצפון הארץ. עדיין לא ברור מצבו וכוחות הצלה נמצאים בזירה. מיד עם הדיווח על היעלמותו למוקד 101 של מד"א הוזעקו כוחות למקום. הכוחות הצליחו לאתר את חברו שהיה גם הוא בטרקטורון. ככל הנראה, הנערים ניסו לחצות כנראה את המעיין ונלכדו בזרם האדיר.

מכבאות והצלה במחוז חוף נמסר "כוחות כיבוי והצלה פועלים ברגעים אלו בסיוע לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים, יחידת להבה וצוללנים, לאיתור נער שביקש לחצות יחד עם חברו בטרקטורון את המעיין, כאשר החבר אותר והנער השני טרם. מפקד האירוע רשף עופר חזן מדווח על זרימת מים חזקה באזור". 

החיפושים אחר הנער: 

בתוך כך, מזג האוויר הסוער גרם מוקדם יותר לנזק לא שגרתי כאשר ספינת משא נסחפה הבוקר לחוף אורנים באשדוד. אניית המשא "Zelek Star" שנשאה מלט ונסחפה לחוף אשדוד נושאת את דגל פנמה. במשרד להגנת הסביבה אמרו כי האנייה עלתה על החוף, בצמוד לצד הדרומי של הנמל. נמל אשדוד ורשות הספנות והנמלים מנהלים את האירוע וחילוץ הצוות, תוך דאגה לשלומו. מפקחי המשרד נמצאים בשטח, בסמוך לאנייה, ובשלב זה לא אותרה דליפת שמנים לים ולחוף.