הקרב על הליכוד: נתניהו או סער

האירוע המשמעותי ביותר לפני הבחירות במרץ, היום יגיעו מתפקדי הליכוד ויכריעו מי יעמוד בראשות המפלגה. ההשלכות כמובן חשובות, כי מי שיזכה, הוא מועמד פוטנציאלי להיות ראש הממשלה. במטה נתניהו יצאו עם מסר זהיר: "אין אופוריה במטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/19 08:43 כח בכסלו התשפ

הקרב על הליכוד: נתניהו או סער
בנימין נתניהו וגדעון סער. ראש בראש, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

116,048 מתפקדי הליכוד יוכלו לבחור היום (ה') את מועמד המפלגה לראשות הממשלה לקראת הבחירות לכנסת ה-23 שייערכו בשני למרץ.106 קלפיות ההצבעה המוצבות ברחבי הארץ, ייפתחו בשעה 08:00 בבוקר והן ייסגרו בשעה 23:00 בלילה. למרות המתיחות בין הצדדים והצפי למזג אוויר סוער, בליכוד מקווים כי ההצבעה תהיה בעיצומה.

בוועדת הבחירות של הליכוד הוחלט להאריך את שעות ההצבעה ולאפשר שעה נוספת בבוקר ושעה בערב על מנת להתגבר על הסופה שעלולה להשאיר מתפקדים רבים בבתיהם. אמש נתניהו ערך מסע לקראת הפריימריז במוקדים בדרום הארץ בקירוב לרצועת עזה. בעת נאומו באשקלון הושמעה אזעקה ונתניהו נאלץ לרדת, ולאחר ההפוגה חזר לבמה. אירוע דומה קרה לו גם באשדוד לפני הבחירות הקודמות.

למרות שבעיני רבים נתניהו הוא העתיד לנצח בפריימריז הללו, במטה שלו לא נחים על זרי הדפנה: "אין אופוריה במטה". סער, בניגוד לנתניהו את יומו האחרון לפני הפריימריז לא העביר במסעות ברחבי הארץ, אלא העדיף להתראיין בכל מיני אמצעי תקשורת, והתקשר לפעילים שעדיין מתלבטים.

בצמרת הליכוד יש יותר תומכים לנתניהו, האחרון להצטרף הוא השר גלעד ארדן, שרבים חיכו שיצהיר לאיזה מועמד ייתן את קולו. בניגוד אליו מספר שתיים בליכוד, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין החליט להישאר על הגד ולצאת במסרים ממלכתיים יותר.  

תוצאות הפריימריז יגיעו לקראת מחר בבוקר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן