נתניהו מגיב לירי: חמאס וגי'האד לא רוצים שאבחר

רה"מ נתניהו הגיב לירי ואמר "הם מנסים להפחיד אותנו, לא ניתן להם". מפלגת העבודה גשר מסרה "שוב כיפת ברזל של עמיר פרץ נחלצה לעזרת נתניהו".

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 25/12/19 22:02 כז בכסלו התשפ

נתניהו מגיב לירי: חמאס וגי'האד לא רוצים שאבחר
ראש הממשלה נתניהו, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפני דקות אחדות לירי מעזה ואמר "גיליתי הערב משהו, שזה בטח מדהים אתכם: חמאס והג'יהאד לא רוצים שאני אנצח", אמר נתניהו לאחר שהורשה לשוב לבמה. "אין מה לעשות, הם לא רוצים שננצח אבל על אפם ועל חמתם אנחנו ננצח מחר ובבחירות לכנסת."

"הם מנסים להפחיד אותנו", הוסיף נתניהו, "לא ניתן להם. בפעם הקודמת זה שירה כבר לא נמצא. וגם הפעם זה שירה - נשלח אותו לאן שצריך, שיארוז את החפצים. אם הם לא רוצים שאני אבחר - אתם ודאי יודעים מה אתם צריכים לעשות".

נתניהו סיים ואמר: "אני רוצה בשם העם כולו להצדיע לאנשי צה"ל, אנשי השב"כ והמוסד ששומרים עלינו יומם ולילה. אין טובים מהם, ואנחנו מעריכים את הגבורה שלהם, גבורת המכבים. אנחנו במאבק מתמיד, אבל כל אחד רואה את המגמה - שמדינת ישראל נמצאת בעשור הטוב ביותר בתולדותיה". 

ממפלגת העבודה-גשר נמסר בתגובה לפינוי ראש הממשלה בעקבות האזעקה באשקלון: "שוב כיפת ברזל של עמיר פרץ נחלצה לעזרת נתניהו. צריך לומר את האמת - בלי כיפת ברזל ששומרת על העורף הישראלי נתניהו כבר לא היה ראש ממשלה"