מנכ"ל מד"א: בוטל צמצום השירותים שתוכנן למחר

מנכ"ל מד"א אלי בין, שוחח עם יו"ר מועצת ישע דוד אלחיאני ועדכן אותו ביטול צמצום שירותי מד"א שתוכנן למחר ביו"ש. השניים יפעלו להעברת התקציב הממשלתי להמשך פעילות מד"א

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 25/12/19 20:44 כז בכסלו התשפ

מנכ"ל מד"א: בוטל צמצום השירותים שתוכנן למחר
צילום: shutterstock

מנכ"ל מד"א אלי בין שוחח לפני שעה קלה עם יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחיאני, והודיע לו כי צמצום השירותים שתוכנן למחר ברחבי הארץ, לרבות יהודה ושומרון מבוטל. השניים סיכמו לפעול יחדיו להעברה לאלתר של התקציב הממשלתי בגין השירותים. אליחאני הודה לבין ואמר לו "מד"א  ארגון חשוב ומשמעותי להצלת חיים בכל רחבי המדינה ועל אף שמדובר במאבק חשוב, השירותים מצילי החיים צריכים להמשיך להינתן כסדרם."

"ראשי המועצות ביו"ש מחוייבים לדאוג לרווחת תושביהם ולבריאותם, וכך עשינו גם הפעם", הוסיף לחיאני, "ראשי המועצות ביו"ש רואים במד"א ארגון חשוב מאוד המסייע להצלת חיים ויעשו ככל הניתן לסייע לו״.

כזכור, הנהלת מד"א הודיעה הבוקר כי תצמצם החל ממחר שירותים ברחבי הארץ, לרבות ביהודה ושומרון, בגינן לא הועבר התקציב הממשלתי המתחייב, מה שגרר תגובות קשות של יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחיאני וראש מועצת בנימין ישראל גנץ. כאמור, לאחר ששוחחו, הודיע מנכ"ל מד"א ליו"ר מועצת יש''ע לפני שעה קלה על ביטול צמצום השירותים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן