"החלטת האג - מופע שיא של ציניות"

ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, תוקף את החלטתה של תובעת בית הדין להעמיד את ישראל לדין על פשעי מלחמה, וטוען "האג איבדו את הכיוון לחלוטין"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 25/12/19 17:19 כז בכסלו התשפ

"החלטת האג - מופע שיא של ציניות"
יוסי דגן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש מועצה האזורית שומרון יוסי דגן, טוען כי החלטה של תובעת בית הדיו בהאג, פאטו בנסודה היא "מופע שיא של ציניות מצד התובעת שמנסה להעמיד את אלופי צה"ל וראשי רשויות מקומיות ביו"ש בעוון חיים ובנייה של לב המולדת של העם היהודי בלב ארץ ישראל ומולדתו. זאת, בשעה שהיא עצמה הייתה בתפקידי מפתח כתובעת כללית וכשרת משפטים במשטר רצחני במדינת גמביה אשר פעל לדיכוי זכויות אדם."

 "מדובר במופע מהדהד של צביעות וציניות ערכית ומשפטית, כאשר היא בעצמה הייתה תובעת כללית ושרת משפטים במשטר רצחני בגמביה אשר ביצע פשעי מלחמה נגד האנושות מבין הקשים שנעשו בעשרות השנים האחרונות" טוען דגן.

עוד הוסיף  דגן כי "להחלטות אנטישמיות שמגיעות מבית היוצר של האיחוד האירופי כבר למדנו להתרגל עם כל הצער, אבל המקרה הנוכחי הוא פסטיבל שיא של צביעות וחוסר מודעות עצמית. עצם העובדה שתובעת אשר כיהנה בתפקיד בכיר כתובעת כללית וכשרת משפטים בממשל דמים של דיקטטור רצחני וצמא דם שביצע פשעים נגד האנושות - מהחמורים ומהקשים בעשרות השנים האחרונות - מעיזה לטעון כי היא תחקור את ישראל על חיים והתיישבות במולדתנו, רק מבהיר עד כמה בית הדין של האג איבד את הכיוון לחלוטין."