ליברמן עוקץ את בנט: אתם חיקוי של ישראל ביתנו

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן עוקץ את הימין החדש וטוען כי דרישותיהם בנושאי דת ומדינה מהווים חיקוי למפלגתו. "כשבנט היה שר דתות, הוא מינה נציג ש"ס לרב הראשי"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 25/12/19 16:18 כז בכסלו התשפ

ליברמן עוקץ את בנט: אתם חיקוי של ישראל ביתנו
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס היום בכנס מעריב לדרישה של בנט לקבל את משרד הדתות לאחר הבחירות ואמר "אני מברך את הימין החדש שמאמץ את המצע שלך ישראל ביתנו. הגיע הזמן. אבל המקור תמיד עדיף על החיקוי", אמר ליברמן, "אני רק יכול להיזכר, שכשנפתלי בנט היה שר הדתות ודווקא בתקופתו מי שהתמנה לרב הראשי היה נציג ש"ס, יצחק יוסף, ולא דוד סתיו" הוסיף ליברמן בהתייחסו לרצון של בנט למנות רב ראשי ציוני דתי. 

בנוסף, ליברמן, הצהיר גם כי "אין לי ספק שתקום ממשלה לאחר הבחירות הקרובות. כולם הפיקו את הלקחים, זה לא יקרה שוב. אחרי הבחירות הבאות תקום ממשלה. אני לא רוצה לנחש איזו ואיך, אבל ממשלה חייבת לקום" הבטיח. 

ליברמן התייחס גם לסוגיית נעמה יששכר, שטרם שוחררה ממעצר ואמר: "במקרים כאלו מדובר בדיני נפשות. אלה דברים שהשתיקה יפה להם, וכל אחד שיכול לעשות משהו חייב לעשות. מה שאסור לעשות זה להתרברב, לשחרר הצהרות ולפקפק בנושא הזה. אני כרגע משתדל לעשות את המקסימום, מעולם לא רצתי לספר לחבר'ה ולקחת קרדיט".