סער:" ממשלת ימין בראשותי או ממשלת שמאל של גנץ, אין עוד אופציה"

בכנס מעריב, דיבר סער על ההשלכות אם לא יזכה בפריימריז לראשות הליכוד מחר "הבחירות הללו תכרענה גם את תוצאות הבחירות הכלליות, לנתניהו אין עוד אפשרות להקים ממשלה". על מבקריו "התקפות מגוחכות במיוחד מכאלה שרק אתמול-שלשום הגיעו לליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/19 15:34 כז בכסלו התשפ

סער:" ממשלת ימין בראשותי או ממשלת שמאל של גנץ, אין עוד אופציה"
גדעון סער, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

ח"כ גדעון סער נשא דברים היום (ד') בכנס מעריב והג'רוזלם פוסט והצהיר כי ביכולתו לנצח בהתמודדות מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד. "הבחירות מחר בליכוד הן בחירות גורליות", פתח סער את נאומו, "הן לא רק בחירות בתוך מפלגה, הבחירות הללו תכרענה גם את תוצאות הבחירות הכלליות. אחרי שתי מערכות בחירות ושני סבבים של ניסיונות להקמת ממשלה המציאות הפוליטית ברורה לחלוטין. לנתניהו אין עוד אפשרות להקים ממשלה. הבחירות היא בין שני חלופות - ממשלת ליכוד בראשותי או ממשלה של מחנה השמאל בראשות בני גנץ. אין באמת ברירה שלישית".

על הכפשות נגדו במהלך הקמפיין, אמר סער: "אני וחבריי נענינו בהתקפות פרועות ושקרים מצד הקמפיין הנגדי. אני שומע התקפות מגוחכות במיוחד מכאלה שרק אתמול-שלשום הגיעו לליכוד. רבותיי, נאמנות לתנועה היא נאמנות לדרכה ולערכיה. התמודדות דמוקרטית היא לב המסורת של תנועת הליכוד. אם רה"מ מציע פריימריז בזק זה בסדר ושרים לו שירי הלל, אבל אם אני נענה לקריאתו אז זה פוטש? לא, זו התמודדות דמוקרטית, והיא אינה במעמד צד אחד. יש לכבד את ראש התנועה, אך מותר גם לחלוק עליו. מותר להתמודד גם מול מי שמכהן 20 שנה. מותר, ובתנאים הקיימים, זוהי חובה".

סער סיכם את דבריו: "נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמות התנועה בשנים הכי קשות, גם בימים שבהם עמדתי בראש סיעה קטנה עם 12 מנדטים. אני מאמין בדרך שלמדנו ממייסדיה".