הרב פרץ: "מי שחובֵר לרשימות עם תומכי טרור ועוזרי ערפאת שלא ילמד אותי מוסר"

בכנס מעריב למנהיגות, נאם יו" הבית היהודי, יוצא נגד הרצון בישראל לציין גם את חג המולד כשווה ערך לחג החנוכה. וממשיך בחלופת האשמות כנגד ח"כ יאיר לפיד "ניהלו פה מו"מ קואליציוני עם תומכי טרור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/19 14:01 כז בכסלו התשפ

הרב פרץ: "מי שחובֵר לרשימות עם תומכי טרור ועוזרי ערפאת שלא ילמד אותי מוסר"
הרב רפי פרץ, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

היום (ד) בכנס מעריב למנהיגות, נאם יו" הבית היהודי, הרב רפי פרץ, והתייחס על נושאים הקשורים אליו כשר החנוך ועוד דברים לקראת הבחירות. השר החל את נאומו ביחס לסמס שיצא מהמפקחת הארצית על גני הילדים. "השנה חג החנוכה וחג המולד חלים בסמיכות זה לזה, אני מברכת את כל החוגגים בברכת 'חג חגים' שמח".

"התופעה הזו היא סמפטום לבעיה רחבה יותר" אמר השר,. "אני שר החינוך של כל ילדי ישראל, יהודים, ערבים ונוצרים, ואני מכבד את כולם ונותן מקום לכולם אבל אני לא מוכן להתפשר על הזהות שלנו, לא מוכן לוותר על המדינה היהודית והדמוקרטית".

"אני כבר יכול לשמוע את המבקרים שיגידו: מה רע בפלורליזם ורב תרבותיות? אז תשובתי אליהם היא שבשביל רב תרבותיות צריך לדעת לשמר את התרבות שלך ולא להפוך אותה לפולקלור עממי. זהותנו צריכה להיות ברורה, אחרת נשכח מאין באנו ואז לא נדע לאן נלך" הוסיף השר.  

את חלקו השני של נאומו הפנה כנגד מבקריו הפוליטיים ובראשם יאיר לפיד, איתו מעבירים ביממה האחרונה חילופי האשמות. "שמעתי את יאיר לפיד טוען שהתחבקתי עם תוקפֵי החיילים ביצהר" אמר. "יאיר, תתבייש. אני גם כטייס גם כרב הצבאי הראשי, גם כראש מכינה ששלח כ- 3500 לוחמים לצה"ל, תאמין לי אני יודע להעריך את לוחמי צה"ל. אני גם חיבקתי את החיילים שבאו לפנות את מפעל חיי בגוש קטיף, במהלך אנטי דמוקרטי שאתה יאיר לא רק תמכת בו אלא גם נהנית ממנו. אז אל תטיף מוסר לציונות הדתית ולאחריותנו הלאומית."

"מי שחובֵר לרשימות עם תומכי טרור ועוזרי ערפאת שלא ילמד אותי מוסר. ניהלו פה מו"מ קואליציוני עם תומכי טרור ומצד שני פסלו אותנו והדירו אותנו מחברות בממשלה רק בגלל שאנחנו שומרי שבת ומתפללים שלוש תפילות כל יום" אמר כנגד יאיר לפיד ומפלגת כחול לבן.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן