במטה נתניהו מגיבים על הצעת סער: "ספין שמעיד שסער התיישר עם הקו של השמאל"

הפריימריז לראשות הליכוד שיכולו בעוד יומיים, מגבירים את המתחים בין מחנה נתניהו למחנה סער. במטה נתניהו יוצאים נגד ההצעה של סער שבמידה וייבחר ידאג למנות נתניהו לנשיא. "זה לא הזמן לפילוג בליכוד אלא לאחדות סביב נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/19 16:26 כו בכסלו התשפ

במטה נתניהו מגיבים על הצעת סער: "ספין שמעיד שסער התיישר עם הקו של השמאל"
סער ונתניהו בימים יפים יותר, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

יומיים בלבד נותרו לקראת הפריימריז לראשות הליכוד, אחרי שאמש (ב') בכנס בנתניה הציע ח"כ גדעון סער שאם ייבחר הוא ידאג לכך שנתניהו ימונה להיות נשיא.  בתגובה במטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקפו את סער ואת הצעתו: "הספין של גדעון סער מעיד לצערנו שהוא התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל כדי לסלק את ראש הממשלה נתניהו מהנהגת המדינה. זה לא הזמן לפילוג בליכוד אלא לאחדות סביב ראש הממשלה נתניהו".

הבוקר בית המשפט העליון דחה את הערעור שהוגש על ידי "הליכודניקים החדשים", בגין הרחקתם מהתנועה סמוך למועד הבחירות הפנימיות לרשימה לכנסת, שהתרחשו באפריל האחרון. חברים רבים במפלגה רמזו כי הפסקת חברות של מתפקדים התרחשה בצל השאלה הבוערת למי מהמתמודדים לראשות המפלגה נתונה תמיכתם. 

גדעון סער הגיב בחשבון הטוויטר שלו, וכתב "אנו מצרים ומצטערים על התקפות מופרכות ובלתי ענייניות מצד קמפיין נתניהו. חברי הליכוד כבר מבינים שללא שינוי בהנהגת הליכוד - תקום אחרי הבחירות ממשלת שמאל. בחירה בי תביא לניצחון גדול לליכוד ולמחנה הלאומי".