הרב פרץ לסמוטריץ': בוא נתאחד

הרב פרץ קורא לשר התחבורה, בצלאל סמוטריץ' להיות שותף גם הוא באיחוד עם בן גביר ומסביר את צעדיו "לוח הזמנים הקצר דרש לקבל החלטה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/12/19 19:37 כג בכסלו התשפ

הרב פרץ לסמוטריץ': בוא נתאחד
השרים פרץ וסמוטריץ', צילום: פלאש 90

לאחר המחטף הפוליטי שביצע, פונה הרב פרץ לשר התחבורה בצלאל סמוטריץ' וקורא לו לאיחוד גם כן. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כותב פרץ " לוח הזמנים הקצר דרש מאיתנו לקבל החלטה לגבי האיחודים, ביום שישי עשינו את הצעד החשוב הראשון אבל אני מדגיש שזה רק הצעד הראשון. הציונות הדתית צריכה לדעת ללכת בצורה מאוחדת תוך שמירה על הגוונים והשוני בתוכה.״

הרב פרץ מסביר את האיחוד עם בן גביר ואומר "כמו בפעמים הקודמות, גם בבחירות האלו יש אתגר גדול לפנינו. אני קשוב לרחשי הציבור ולכן פעלתי השבוע לקדם את איחוד מפלגות הימין והציונות הדתית. לוח הזמנים  הקצר  דרש מאיתנו לקבל החלטה לגבי האיחודים. האיחודים האלו נצרכים על מנת להציל את ממשלת הימין וגוש הימין כולו. אסור שבפעם הזאת יזרקו קולות ימין לפח, רק מיקסום של הקולות בימין יובילו להכרעה בבחירות הקרובות."

הרב פרץ מסיים את דבריו בקריאה "אני שב וקורא ליו״ר האיחוד הלאומי, חברי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ להיפגש בהקדם ולסגור ריצה משותפת וחתימה על הסכם עקרונות למיזוג המפלגות כפי שהצענו. פרץ הוסיף ואמר "אני קורא גם ליו״ר הימין החדש שר הביטחון, חברי, נפתלי בנט להיפגש בהקדם על מנת לסגור ריצה מאוחדת וגדולה. אין לנו אפשרות לקחת סיכונים מיותרים. מי שנכווה ברותחין ניזהר בצוננין."

פרץ מסיים את דבריו ואומר "צו השעה הוא הצלת הציונות הדתית הפוליטית וגוש הימין כולו. בלי האיחודים שעשינו ונעשה, גוש הימין כולו בסכנה. אני קורא לכל השותפים להצטרף מתחת לאלונקה וללכת יחד לניצחון."