הבית היהודי מגיבים להחלטת שקד: "קיבלה הצעות מכובדות כדי להצטרף למפלגת הבית היהודי"

לאחר החלטת איילת שקד לרוץ יחד עם נפתלי בנט בימין החדש, הבית היהודי מפרסם מודעה בה הוא מאחל לחברת הכנסת הצלחה וטוען כי היא סירבה ל"הצעות מכובדות" שהיא קיבלה מהבית היהודי: "הצלחת הימין החדש היא הצלחת גוש הימין כולו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/19 20:22 כא בכסלו התשפ

הבית היהודי מגיבים להחלטת שקד: "קיבלה הצעות מכובדות כדי להצטרף למפלגת הבית היהודי"
להתראות? איילת שקד, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

לאחר שחברת הכנסת איילת שקד החליטה להתמודד במפלגת הימין החדש, לצד שר הביטחון נפתלי בנט בבחירות לכנסת ה-23.  בדוברות הבית היהודי התייחסו לבחירתה ומסרו הצלחה לה ולמפלגה "אנחנו מאחלים לה הצלחה. הצלחת הימין החדש היא הצלחת גוש הימין כולו". 

בימים האחרונים עתידה של איילת שקד לא היה ברור, האם תצטרף לבית היהודי ותתמודד על ראשות המפלגה, או שתמשיך עם בנט בימין החדש למרות שכבר פרסם קמפיין בלעדיה. בבית היהודי כתבו בעקבות ההחלטה להישאר עם בנט ולא עם המפלגה: "ח״כ איילת שקד קיבלה הצעות מכובדות כדי להצטרף למפלגת הבית היהודי ובסופו של דבר קיבלה החלטה ללכת עם בנט בימין החדש".

מפלגת הבית היהודי מטרפתלעוצמה יהודית שגם כן הגיבו לבחירת איילת שקד להישאר עם בנט, "מדובר במהלך נכון שימקסם את כוח הימין בבחירות ויביא מצביעי הימין הרך לקלפיות. מאמין ומקווה שבמערכת הבחירות הקרובה נגיע לסיכום עם איילת ונפתלי לא לירות בנגמש וננהג כבוד זה בזה ולא נתקוף אחד את השני. הצלחתם הצלחתנו"