ח"כ ברקת: צעדיו של סער - סכין פוליטי בגב של נתניהו

ח"כ ברקת תוקף את סער ואמר "לא עושים דברים כאלו בליכוד, התוצאות יביעו את התסכול מהתנהגותו". במקביל, סער ונתניהו המשיכו את צחצוח החרבות

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 19/12/19 10:40 כא בכסלו התשפ

ח"כ ברקת: צעדיו של סער - סכין פוליטי בגב של נתניהו
סער ונתניהו בימים יפים יותר, צילום: מיכל פטאל, פלאש 90

חבר הכנסת ניר ברקת התראיין היום (ה') לכאן 11 ואמר כי מהלכיו של גדעון סער הם תקיעת סכין לנתניהו במובן הפוליטי של המילה. ברקת הוסיף ואמר כי "לא עושים דברים כאלו בליכוד. אף פעם לא פעלו ככה מול מנהיג. התוצאות יביעו את הכעס והתסכול מההתנהגות הזו"

סער עצמו נאם אתמול בחיפה ואמר לתומכיו: "צריך לסיים את המשבר הפוליטי הארוך הזה שמתיש את המדינה וגוזל את משאביה לדברים לא חשובים. אחרי 20 שנה בראש הליכוד, אחרי 14 שנה כראש ממשלה, טבעי שיהיה שינוי. אנחנו זקוקים להתחדשות כי הנסיבות מורות לנו שצריך להתחדש".

סער הוסיף ואמר לתומכיו "בחירה בבנימין נתניהו היא בחירה ליו"ר האופוזיציה הבא של מדינת ישראל",  בחירה בי היא בחירה בדרך שתבטיח הקמת ממשלה לאומית חדשה בראשות הליכוד. הקמת ממשלה שתוכל לטפל בבעיות האזרחים וגם לאחד את העם".

במקביל, נתניהו עצמו גם נאם בכנס בפתח תקווה ואמר "החלש לא שורד, החזק שורד, לכן אני מקדיש את משימת חיי להבטיח את עוצמתו של העם היהודי". נתניהו שאל את פעיליו: "אתם רואים את העשור המופלא שהבאנו את התוצאות המדהימות, ואני שואל אתכם: מי יכול לעשות את זה? מי יפעל אל מול דעת הקהל? בני גנץ? יאיר לפיד? על מה אנחנו מדברים פה?", טען נתניהו. הוא פנה לתומכים והוסיף: "זה הכול בזכותכם".