סמוטריץ': להתמזג במהירות האפשרית

"על רקע הצטברות של ספינים, תדרוכים, ושמועות שמופצים" סמוטריץ' מנסה לסחוף את הציבור לאחדות

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 18/12/19 19:59 כ בכסלו התשפ

סמוטריץ': להתמזג במהירות האפשרית
השר סמוטריץ', צילום: פלאש 90

יו"ר האיחוד הלאומי, בצלאל סמוטריץ' מדבר היום במכתב פתוח לציבור ופורט את כל האופציות לאיחוד השורות ולפיתרון המשבר וקורא להגיע לאחדות במהירות האפשרית. סמוטריץ פותח את דבריו בקריאה נרגשת: "מפלגה חפצת חיים שמבקשת לקבל את אמון הציבור חייבת להיות ערה לרחשי הלב שלו. ראשיה אינם יכולים להיסגר בחדר אטום וליצור לעצמם סידור עבודה מנותק ממאווי הנפש של הציבור".

"על רקע הצטברות של ספינים, תדרוכים, ושמועות שמופצים בשם "גורמים בכירים" עלומים, אני מבקש לפנות אליכם בצורה גלויה ולשתף במחשבותיי ותובנותיי", מסביר סמוטריץ', "התנועה הציונית דתית היא מובילה ופורצת דרך כבר שנים רבות בכל מרחבי העשיה במדינת ישראל. הפוטנציאל הפוליטי שלה גדול מאוד ומימושו הכרחי להמשך הרמת דגליה ומפעלותיה ולמקסום השפעתה במדינת ישראל. הפוטנציאל הזה רחוק ממימוש כרגע בין היתר בשל המיאוס, הצודק מאוד, של הציבור מההתנהלות הפוליטית של מנהיגיה, ובהם עבדכם, שמתעקשים עד כה לשמר רסיסי מפלגות מפוצלות המנהלות ביניהם מאבקי כח מורטי נוצות מתישים. אנו חבים בעריכת חשבון נפש אמיתי ובתיקון".

סמוטריץ' טוען במכתבו כי כל מי שמטה אוזן לרחשי הציבור יכול לשים לב למה שצריך להיעשות, ומונה את הדברים על פי סדר: אחדות, עיצוב הנהגה ופתיחת דלת המפלגה לכל מי שמזדהה עם דרכה וערכיה של הציונות הדתית.

סמוטריץ' מסיים את מכתבו בקריאה: "אני קורא לכם לקבל החלטה על אימוץ ההצעה בהקדם האפשרי. עלינו לסיים את ההיערכות הפנימית בתוך זמן קצר ולצאת למסע הבחירות האמיתי בכדי לשכנע את הציונות הדתית לחזור הביתה. אסור לנו לכלות את זמננו במריטת נוצות שתמאיס אותנו על הציבור, ובצדק. ככל שתראו לנכון לאמץ את המתווה המוצע אבקש מהנהלת האיחוד הלאומי להביאו לאישור מרכז המפלגה מהר ככל הניתן".