סמוטריץ' לאיילת שקד: חזרי הביתה

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קורא לאיילת שקד לחזור הביתה. את הדברים אמר במעמד חניכת קו הרכבת שיחבר בין ירושלים לתל אביב. סמוטריץ' טען בנוסף שנתניהו מנסה למנוע איחוד בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 18/12/19 18:53 כ בכסלו התשפ

סמוטריץ' לאיילת שקד: חזרי הביתה
השר בצלאל סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' התייחס היום לדיווחים אודות נטישתה האפשרית של איילת שקד, וקרא לה לחזור למפלגת הבית היהודי. את הדברים אמר סמוטריץ' במעמד חניכת קו הרכבת החדש שיחבר בין ירושלים לתל אביב.

סמוטריץ' הוסיף ואמר כי נתניהו דוחף את הציונות הדתית לרוץ בשני ראשים, למרות הסיכונים הכרוכים במהלך. סמוטריץ' קרא למיזוג מלא בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי, ופנה שוב לשותפיו מהבית היהודי "טובת הציונות הדתית עדיפה על פני מה שהוא מכנה כ -'כסאולוגיה'".

כמו כן, על פי סקר שפורסם של מכון מסקר, נשאלו המשתתפים מי הם חמשת המועמדים שהיו רוצים לראות במפלגה המאוחדת. שקד מובילה בפער ניכר על האחרים עם 84 אחוזים.  בעוד בצלאל סמוטריץ' אחריה עם 77 אחוזים. סוגר את השלישייה הוא נפתלי בנט עם 69 אחוזים. הרב פרץ רק במקום השביעי עם 28 אחוזי הצבעה, מוטי יוגב במקום התשיעי ואופיר סופר רק במקום ה-12. ברשימה מאוחדת, סיכוייהם של שני הח"כים המכהנים למצוא עצמם בחוץ – גבוהים. למרות זאת, מוטי יוגב הוא מהתומכים הבודדים בפריימריז בבית היהודי.