בנט: ככל שאיראן תבסס עצמה בסוריה היא תשקע בחולותיה

שר הביטחון סייר היום בתרגיל צבאי יחד עם הרמטכ"ל אביב כוכבי והתייחס להתבססות איראן בסוריה. בנט הגיב גם על תפיסת המחבלים מוקדם יותר והבטיח: "נמשיך לרדוף אחרי כל מחבל ומחבל לפני שהוא פוגע בנו"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 18/12/19 18:18 כ בכסלו התשפ

בנט: ככל שאיראן תבסס עצמה בסוריה היא תשקע בחולותיה
בנט בסיור, צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

שר  הביטחון נפתלי בנט סייר היום בגבול הצפון יחד עם הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי, זאת במסגרת תרגיל מבצעי ברמת הגולן. התרגיל דימה לחימה במתווה צפוני בשילוב כוחות שריון, חי״ר, הנדסה קרבית, חיל האוויר, ועוד. הלוחמים תרגלו לחימה בשטח מורכב, צפוף וסבוך בשילוב יכולות מודיעיניות והתקפיות מתקדמות שיובילו להכרעת והשמדת האויב באם צה״ל יידרש לכך.

השר בנט סיכם את ביקורו ואמר ״אני מסיים עכשיו ביקור בפיקוד הצפון. יש לנו חיילים ומפקדים, ובראשם אלוף הפיקוד והרמטכ״ל, שיודעים את העבודה ויודעים להגן על הצפון. המולות באיראן יושבים ושולחים אלינו את זרועות התמנון שלהם כדי להקשות ולייצר טרור על אזרחי ישראל. ככל שאיראן תנסה להתבסס על אדמת סוריה - היא תשקע בחולות סוריה. סוריה הולכת והופכת להיות ווייטנאם של איראן. אנחנו מגבירים את הלחץ. לאיראן אין מה לחפש על אדמת סוריה. נמשיך לשמור על גבולות המדינה״.

באותה הזדמנות התייחס בנט לתפיסת רשת המחבלים שהובילה לרצח רינה שנרב:  "״כוחות הביטחון והשב״כ חשפו רשת מחבלים ענפה של החזית העממית ביהודה ושומרון, אותה רשת שבין השאר אחראית לרצח רינה שנרב ז״ל. רינה - בסוף הגענו למחבלים. אנחנו נמשיך לרדוף אחרי כל מחבל ומחבל לפני שהוא פוגע בנו״.