המחווה המרגשת של אל על לראשי הערים

אל על תקרא לשמונה ממטוסיה על שמן של הקריות בישראל, מצפון ועד הדרום. מנכ"ל החברה: "גאים להמשיך את המסורת לקרוא למטוסי החברה על שמות ערים בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/12/19 09:32 כ בכסלו התשפ

המחווה המרגשת של אל על לראשי הערים
ראש עיריית קרית מלאכי עם מנכ"ל אל על על רקע המטוס, צילום: סיון פרג' ועיריית קריית מלאכי

באירוע חגיגי שהתקיים במשרדי חברת אל-על ביום שני השבוע, אירח מנכ"ל החברה גונן אוסישקין נציגים משמונה ערים בקריות והודיע להם על החלטתו לקרוא למטוסי החברה בצי 737-900, בשמותיהן של שמונה הקריות בישראל, מצפון לדרום.

זהו חלק מפרויקט ייחודי של חברת אל-על לאורך השנים לקרוא למטוסיה על שמות ערים ברחבי הארץ. שם העיר נכתב באופן בולט על גוף המטוס כך שכל מי שעולה למטוס יוכל לראות זאת. המטוס שיישא את שמה של קריית מלאכי ישמש את לקוחות החברה לטיסות ליעדי אירופה והסימן הסידורי שלו יהיה EHI.

ראשי הערים זכו לסיור בקמפוס החברה והתרשמו מדגם מטוסי הבואינג של אל-על. בין ראשי הערים שהגיעו למפגש הייחודי היו: אליהו זהר, ראש עיריית קריית מלאכי, אלי דוקורסקי, ראש עיריית קריית ביאליק, חיים צורי, ראש עיריית קריית מוצקין, דוד אבן צור, ראש עיריית קריית ים, ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו ואבירם דהרי, ראש עיריית קריית גת.

ראש עיריית קרית מלאכי בתא הטייס

ראש עיריית קרית מלאכי בתא הטייסצילום: סיון פרג' ועיריית קריית מלאכי

מנכ"ל אל-על העניק לראש עיריית קרית מלאכי תעודת כבוד ודגם מוקטן של המטוס.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: "אנו גאים להמשיך את המסורת לקרוא למטוסי החברה על שמות ערים בישראל. אני רוצה להודות לראשי הערים שהגיעו לכבד אותנו בנוכחותם" 

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר: "זהו כבוד גדול לקריית מלאכי שמטוס אל-על ישא את שמה של העיר. אני מודה להנהלת החברה ולמנכ"ל גונן אוסישקין על המחווה המרגשת".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן