גורמים בבית היהודי: פרץ מנסה לדרדר את יוגב לתחתית הרשימה

יו"ר הבית היהודי מנסה לדרדר את ח"כ מוטי יוגב לתחתית רשימת המפלגה, זאת בתגובה לרצונו של יוגב לקיים פריימריז פתוחים. מלשכת פרץ נמסר: "אין לדברים שחר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/19 11:15 יט בכסלו התשפ

גורמים בבית היהודי: פרץ מנסה לדרדר את יוגב לתחתית הרשימה
יוגב עם פרץ וסמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

האם יו"ר הבית היהודי, הרב פרץ מנסה לדחוק את ח"כ מוטי יוגב לתחתית רשימת המפלגה לכנסת הבאה? על פי הפרסום בישראל היום, הסיבה לצעד של פרץ נובעת מיוזמתו של יוגב לקיים פריימריז פתוחים במפלגה. 

לפי גורמים בבית היהודי, בכוונת הרב פרץ לשריין מועמד או מועמדת  מטעמו מעל ח"כ מוטי יוגב, כתגובה על רצונו  של יוגב לקיים פריימריז פתוחים. יש להזכיר כי יוגב עצמו קיבל את הרב פרץ בזרועות פתוחות כאשר פרץ נכנס למלפגה היישר אל כיסא היו"ר. 

מלשכת השר פרץ נמסר: "הכל ספינים כמו כל היומיים האחרונים. השר פרץ מתואם עם ח״כ יוגב במהלך לקיבוע הרשימה לכנסת ולהשארת יוגב במקום השני, אין לדברים שחר".

מלשכת ח"כ מוטי יוגב דחו את הדיווח: "כפי שדרושים שניים לטנגו, דרושים שני צדדים לאחדות אותה הציבור מייחל לראות, גם בבית היהודי וגם בציונות הדתית. מפלגת הבית היהודי היא מפלגה שורשית ודמוקרטית. הציבור מצפה לראות אחדות בציונות הדתית ולקבל הזדמנות לקבוע את סדר הרשימה שמייצגת אותו בכנסת. נפעל לממש את רצון הציבור ככל שניתן תחת לוח הזמנים הקצר".