יושבים על הגדר: ארדן ואדלשטיין לא ייתמכו בסער ונתניהו

השר לביטחון פנים ויו"ר הכנסת ככל הנראה לא ייתמכו בראש הממשלה או בסער בבחירות לראשות הליכוד. ח"כ אתי עטייה הודיעה מוקדם יותר כי תתמוך בגדעון סער

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 20:26 יז בכסלו התשפ

יושבים על הגדר: ארדן ואדלשטיין לא ייתמכו בסער ונתניהו
ח"כ ארדן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

השר לביטחון פנים גלעד ארדן ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין  ככל הנראה לא יתמכו בראש הממשלה בנימין נתניהו או בחבר הכנסת גדעון סער בפריימריז של של הליכוד, כך על פי הדיווח בחדשות 12, השניים החליטו להימנע מתמיכה באחד משני המועמדים בבחירות המקדימות של המפלגה. ככל הנראה, אחת הסיבות בגינן השניים לא מביעים תמיכה באחד המועמדים הן שהשניים לא יוכלו לכהן  כיו"רים בכנסת הבאה, במידה וסער ינצח. סיבה נוספת - במידה ונתניהו ינצח, ארדן ואדלשטיין לא ירצו להיות מזוהים כמי שהתנגדו לנתניהו.

יש לציין כי הודעתם של ארדן ואדלשטיין מחזקת את חרושת השמועות אודות חברי כנסת של מפלגת הליכוד שיבחרו שלא לתמוך בנתניהו. הקולות בליכוד בימים האחרונים טוענים כי ישנה בעיה של ממש לתמוך בנתניהו לראשות הליכוד, שכן הוגשו כנגדו כתבי אישום על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

ארדן ואדלשטיין, הם חברי כנסת נוספים שלא הודיעו כי יתמכו בנתניהו, ולשניהם ערך רב וקהל גדול של תומכים במפלגת הליכוד. אליהם מצטרפת ח"כ אתי עטיה שהודיעה מוקדם יותר היום כי תתמוך בסער.