אסון בבני ברק: אב התמוטט ומת באמצע השבעה על בנו התינוק

איציק וייס, בן 31 מבני ברק, איבד את הכרתו במהלך השבעה על בנו ישראל, שנפטר לפני שלושה ימים ממות בעריסה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 18:21 יז בכסלו התשפ

אסון בבני ברק: אב התמוטט ומת באמצע השבעה על בנו התינוק
איציק וייס בברית של הבן המנוח ישראל, צילום: ללא

איציק (יצחק מאיר) וייס, תושב בני ברק בן 31, מת היום (א') לאחר שאיבד את הכרתו במהלך השבעה על בנו ישראל בן החמישה חודשים, שנפטר לפני שלושה ימים ממוות בעריסה. הלווייתו תצא הערב (א') בשעה 20:00 מבית הכנסת 'דברי חיים' ברחוב חולדה הנביאהבבני ברק לבית החיים ברחובות שם ייטמן.

וייס איבד את הכרתו בשעות הצהריים וצוותי מד"א הוזנקו לדירת המשפחה. הם ביצעו בו פעולות החייאה שבסיומן הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר.

אפי פלדמן, ראש סניף איחוד הצלה בני ברק, אשר הגיע לבית האבלים, סיפר כי "הטרגדיה היא שנהג האמבולנס - המתנדב שדיבר עם האבא לפני שהתמוטט - הוא אותו אדם שביצע החייאה על התינוק בשבוע שעבר".

הוא הוסיף: "סמוך לשעה 14:00 קיבלנו קריאה במוקד איחוד הצלה על אירוע בבני ברק. צוות אמבולנס שמגיע למקום ממש בתוך זמן קצר מאוד פוגש באדון שלא חש בטוב. הוא התחיל לדבר איתם, והתמוטט תוך כדי שהם מדברים איתו. הצוות התחיל מיד בהחייאה, הצטרף פרדמיק של הארגון, כוננים נוספים, לאחר מכן גם ניידת טיפול נמרץ. לאחר שעה וחצי ארוכות מאוד של טיפול, הוחלט לפנות אותו תוך כדי טיפול לבית החולים תוך כדי שהוא מחובר למכשיר שמבצע עיסויים אוטומטיים. לצערנו, בבית החולים תל השומר נקבע מותו"