הימין החדש הודיעה על פתיחת שעריה למתפקדים חדשים

שר הביטחון ויו"ר מפלגת הימין החדש הודיע כי מפלגתו פותחת שעריה למתפקדים חדשים, זאת מתוך היערכות לריצת היחיד של המפלגה. "צפויות הפתעות נוספות" הכריז בנט

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 17:14 יז בכסלו התשפ

הימין החדש הודיעה על פתיחת שעריה למתפקדים חדשים
שר הביטחון נפתלי בנט , צילום: תומר נויברג/פלאש 90

שר הביטחון  ויו"ר הימין החדש נפתלי בנט, הודיע לפני שעה קלה על פתיחת מפקד ארצי לשורות המפלגה, בצעד דומה שנקט בזמנו יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין. מטרת הצעד כפי שהגדיר בנט היא הרחבת פעילות השטח של המפלגה כחלק מהיערכות למערכת הבחירות. 

כזכור, מפלגת הימין החדש הודיעה כי תרוץ לבד בבחירות הקרובות ולא תחבור לאחת המפלגות הסרוגות. במטרה להיערך לריצה העצמאית, הודיעה המפלגה על פתיחת שורותיה למתפקדים נוספים. המתפקדים החדשים שירצו להיכנס לשורות המפלגה ידרשו לשלם דמי חבר שנתיים ויקבלו תעודת מתפקד וחברות רשמית בתנועה.

השר בנט הגיב: "אני מזמין את כל עם ישראל לקחת חלק בבשורה של "הימין החדש" - ימין ממלכתי, שמאמין ביהדות מקרבת, בחירות האדם ובמדיניות ביטחון תקיפה לצד שמירה על שטחי ארץ ישראל. הימין החדש רצה בבחירות אלו בכל הכֹּוח, במטרה להציל קולות יקרים לגוש הימין ולהקים סוף סוף ממשלה. מפקד למפלגה הוא שלב נוסף בהפיכת המפלגה לכֹּוח עולה בפוליטיקה הישראלית, וצפויות גם הפתעות נוספות".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן