עצורים במחאה נגד קווי השבת והפגנות נגד האלימות בחברה הערבית | חדשות השבת

גבר נורה למוות בכפר קאסם, בסכנין ירו אלמונים אל ביתו של ראש העיר. איימן עודה מאשים: "היה תהליך של התקדמות, שנעצר בגלל הממשלה" | עשרה בני אדם נעצרו במחאה נגד קווי השבת בבני ברק | וזרימות עזות בנחלי הצפון

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/19 17:29 טז בכסלו התשפ

עצורים במחאה נגד קווי השבת והפגנות נגד האלימות בחברה הערבית | חדשות השבת
הפגנה נגד קווי השבת בבני ברק, צילום: יהודה חיים, פלאש 90

בני ברק: עשרה עצורים בהפגנות וחסימות כבישים

עשרה בני אדם נעצרו אתמול במהלך הפגנה בבני ברק, נגד קווי התחבורה הציבורית שמפעילות העיריות בגוש דן. מהמשטה נמסר כי עלה ל -10 מספר העצורים אותם עצרה המשטרה במהלך הפגנה הערב בבני ברק. 

על פי המשטרה, העצורים הפרו את הסדר הציבורי, ירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו ותקפו שוטרים. מבין העצורים, מפגינים אשר ירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו, פעלו בניגוד להוראות השוטרים ואף זרקו אבנים לעבר שוטרים. 

האלימות במגזר הערבי: איימן עודה מאשים את הממשלה

האלימות במגזר הערבי נמשכת: במהלך הלילה, בעיר סח'נין בוצע ירי לעבר ביתו של עובד בכיר בעירייה והוצת רכבו. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לרכב ולבית. מהמשטרה נמסר כי שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום, הקימו מחסומים  והחלו בסריקות לאיתור חשודים. חוקרים אספו ממצאים ופתחו בחקירה. הרקע לאירוע טרם ידוע. 

בכפר קאסם נורה הבוקר למוות ג'והר אבו ג'אבר, תושב כפר קאסם בן 30, במאפייה בעיר בידי אלמוני רעול פנים שנמלט מהמקום. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. נראה כי הרקע הוא סכסוך בין משפחות.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה אמר היום: "הובלנו מחאה חברתית למען מיגור האלימות והפשיעה, הייתה התקדמות מסוימת אבל היא נעצרה בגלל הבחירות הנוספות. בגלל אוזלת ידה של הממשלה יש ארגוני פשע מאורגן".

החלו הזרימות בנחלי הגליל והגולן