דרעי: "קורא לציבור הדתי לאומי לעשות סדר ולתאחד"

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי קורא למפלגות הסרוגות להתאחד וזאת כדי להבטיח 61 מנדטים לגוש הימין. דרעי הוסיף ואמר כי לא בטוח שיתמוך בנתניהו, זאת במידה והגוש לא יהיה מספיק גדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/19 10:56 יד בכסלו התשפ

דרעי: "קורא לציבור הדתי לאומי לעשות סדר ולתאחד"
אריה דרעי, צילום: פלאש 90

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התייחס היום (ה') בראיון לכאן 11 להליכה לבחירות וקרא לציבור הדתי לאומי להתאחד יחדיו כדי לסייע לגוש הימין לנצח בבחירות הבאות. דרעי טען: "לגוש הימין יש יותר מ-61 מנדטים. לצערי הרב מאבקים פנימיים ואגו בגוש גרמו לכך שלא קיבלנו 61 מנדטים. אני מקווה שהפעם ישכילו בציבור הדתי-לאומי לעשות סדר ולרוץ ביחד"‎.

דרעי הוסיף ואמר כי התמיכה בנתניהו נובעת מהעובדה שבעיניו הוא האיש המתאים להנהיג את המדינה והבטיח להמשיך ולתמוך בו אך סייג את התמיכה במידה והגוש לא יהיה רחב דיו. דרעי גם עקץ את ליברמן ולפיד וטען כי הסיבה שלא נכנסו לממשלה היא תוצאה של החקירות בחשד לשחיתות סביב ישראל ביתנו ביתנו ופיטוריו של לפיד ממשרד האוצר.

כזכור, ח"כ איילת שקד קראה בזמנו לאיחוד במפלגות הימין, והאיחוד אכן יצא לפועל אך לא הצליח לגרוף מספר דו ספרתי של מנדטים, דבר שפגע בגוש הימין ויצר תלות בליברמן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן