טסים לאוסטרליה? בקרוב טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה

חברת התעופה אל אל הודיעה כי תחל להפעיל קו תעופה חדש מנתב"ג ישירות למלבורן שבאוסטרליה. והמחיר? החל מ 1,199$

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 10/12/19 10:19 יב בכסלו התשפ

טסים לאוסטרליה? בקרוב טיסות ישירות מישראל לאוסטרליה
לאן הוא רצה לטוס? נתב"ג, צילום: משה שי, פלאש 90

קו תעופה חדש, מישראל לאוסטרליה, כך הכריזו היום באל על. על פי התכנון, הטיסות יפעלו במתכונת של קווים ישירים מנתב"ג למלבורן שבאוסטרליה, וזאת ללא תחנת ביניים באמצע. בכך, הטיסות הללו יהיו הארוכות ביותר בתולדות הענף בישראל. יש לציין כי הקו החדש עוד טרם אושר וכפוף לאישורים רגולטוריים.

הטיסות עתידות להתבצע  במטוסי ה – 787 דרימליינר של אל על ויציעו שלוש מחלקות שונות - תיירים, פרימיום ועסקים. תשלום עבור כרטיס טיסה הלוך ושוב יתחיל  מ- 1,199$ ויכלול בתוכו מיסי נמל, כבודה והושבה.

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על מסר: "אנו באל על נרגשים להפעיל מספר טיסות ישירות מנתב"ג לאוסטרליה לראשונה בתולדות מדינת ישראל. אל על צברה לאורך השנים ניסיון ומוניטין בהפעלת טיסות אולטרה ארוכות. בשנות ה-60 קבעה אל על שיא של אותם הזמנים כאשר הפעילה את קו הטיסות הארוך בעולם, מניו יורק לישראל, ללא חניית ביניים".

שטרסבורג הוסיף ואמר: "החברה בוחנת אפשרויות חסרות תקדים להרחבת רשת הנתיבים וחיבור ישראל בייתר שאת עם התפוצות. במסגרת זו, אנו בוחנים הפעלת קו טיסות ישיר והיסטורי למלבורן באוסטרליה, ללא חניית ביניים. נתיב שכזה יקצר באופן משמעותי את דרכי ההגעה לאוסטרליה ויעמיק
הקשרים התיירותיים, העסקיים והמדיניים בין המדינות לבלי היכר".